Fandom

Charmed Wiki

Јанор

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Јанор
Janor.jpg
Име
Јанор
Место рођења
-
Датум рођења
...-1999 & 31. октобар 2000
Раса
Белопут
Статус
Демон
Породица
-
Тумачио/ла је
Мет Џорџ(сезона 1)
Мајкл Бејли Смит(сезона 3)
Јанор jе био Гримлок, моћни демон који је могао магично да дави невине њиховим сопственим аурама. Радио је заједно са још једним Гримлоком, који се звао Кава , највероватније његовим братом.

Иако су Јанора и Каву уништиле Зачаране 1999-те, вратили су се из мртвих на "Ноћи вештица" 2000-те. Тада је постојао танки вео између светова и демони који су знали како да се врате из мртвих су дошли по освету.

Историја

Рана историја

1979-те два дечака су отели Гримлоци, Јанор и Кава. Један од њих, Брент Милер, успео је да побегне из канализације. Иако су његов вид украли Гримлоци, успео је поново да прогледа након што су Јанор и Кава уништени од стране Зачараних.

Први сусрет за Зачаранима

Janor 2.jpg

Јанорово прво приказивање

1999-те Јанор је заједно са својим партнером, Кавом, киднаповао дечака по имену Дејвид током његовог рођендана у парку. Јанор и Кава су се надали да ће се нахранити Дејвидовим видом, који ће им дозвољавати да виде јединствене ауре које окружују сва добра жива бића, а затим да ga поједу.

Зачаране су сазнале да су Јанор и Кава киднаповали дечака и да га држе у одводним цевима на другом крају града. Пронашли су их и заслепели напитком који су направиле од шисандриног корена да их уништи.

Освета Зачаранима

Кол : Моје следеће питање је: зар вас нису већ уништиле пре 2 године?
Јанор: Да, али је Ноћ вештица. Тада је вео између светова танак. Тада демони који знају како да се врате долазе по освету.
- Јанор објашњава своје и Кавино оживљавање.

Grimlocks2.jpg

Јанор и Кава се враћају из мртвих

31. октобра 1999-те, Јанор, заједно са још једним Гримлоком познат под називом Кава, враћају се из мртвих и нападају Зачаране у њиховој кући након што су их запослили Тријада и Кол Турнер, познат и као Балтазар.

Janor Phoebe.jpg

Фиби пре него што је схватила да су маскирани људи стварно Гримлоци

Јанор и Кава се појављују на вратима Зачараних. Фиби испрва мисли да су они само људи у костимима али схвата да су то Гримлоци које су уништили 2 године раније.

Janor shot1.jpg

Јанор и Кава бивају упуцани

Два Гримлока почињу да их даве усресређујући се на њихове Ауре,  и баш када њих три покушавају да побегну, портал се отвара и усисава их и одводи у 17. век, оставивши Дерила Мориса и Леом Вајатом саме у кући са демонима. Након што су Дерил и Лео отишли на таван покушавајући да нађу информације о демонима, Јанор и Кава су их шпијунирали кроз кључаоницу да виде шта њих двојица раде. Тада су улетели кроз врата и Дерил пуца у Јанора којем цури зелена крв. Отпоран је на метке.

Janor Leo.jpg

Јанор дави Леа

Дерил и Лео су у кухињи и праве напитак да униште Јанора и Каву али их они нападају. Јанор почиње да се храни Дериловим видом али га Дерил ослепљује успевши да дохвати фото апарат и услика га блицем. Дерил бежи.

Janor Vanquish2.jpg

Јанор бива поново уништен

Портал који је усисао сестре се поново отвара збуњујући демона. Лео нестаје и појављује се иза њих с намером да их уништи али успешно уништава само Каву, проузроковајући  да Јанор почне да га дави својом моћи. Лео испушта напитак, и баш тада док га гуши, девојке се враћају кроз портал и Пру шаље просути напитак право на Јанорову фацу, уништећи га по други пут.

Књига сенки

Гримлоци

Су подземни демони који иду уз града у градБели демони са вртложним очима.

убијајући моћне силе добра 

гледајући јединствене ауре око њих,

што могу урадити ако украду вид невиној деци.

Украден погледа ће трајати само 24 сата

али само ако су деца жива.

За уништење Гримлока

Да би се уништио Гримлок узмите корен шисандре

у среду у периоду између младог и пуног месеца Упалите наранџу или златну свећу,

направите напитак полако кувајући корен

у ритуалном Веселу.

Баците напитак на Гримлокове очи 

и оно ће нестати одакле је настало.

Белешке и занимљивости

  • Мајкл Бејли Смит је глумио још једног Гримлока у сезони 4 у епизоди "Угризи ме ", међутим, то није био Јанор.