Fandom

Charmed Wiki

Џексон Ворд

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Џексон Ворд
JacksonWard.jpg
Име
Џексон Ворд
Место рођења
Сан Франциско, Калифорнија
Датум рођења
1929-1963
Раса
Белац
Статус
Дух
Породица
-
Показане моћи
Моћи духа
Тумачио/ла је
Џеф Кобер
Џексон Ворд је био серијски убица који је погубљен на Алкатразу; његова душа је постала зли дух. Да би побегао из Алкатраза, колекционар душа му је помогла објаснивши му да мора да пронађе душу коју ће запоседнути. 1999. одлучује да запоседне тело туристичког водича; међутим, спазила га је Фиби Халивел која је случајно посећивала затвор баш тог дана.

Џексон Ворд је успешно побегао са острва и започео освету убијајући људе који су га за изрицање смртне казне сместили у гасну комору. Када је Џексон убио судију, не знајући, оставио је ектоплазмички отисак прстију на оружју. Ектоплазма је у ствари кожа духа и налази се ван видног спектра. Џексон је покушао да убије и остале али су га Пру и Фиби призвале укућу бацивши чини где га је Пру на крају уништила.

Чини

Аshes to ashes,
Spirit to spirit.
Take this soul,
Banish this evil.
  • Да би чини радиле, онај који их изговара мора да се придружи духу астралном пројекцијом, односно, он или она мора да буде мртав/мртва.

Тривијалност

 *Фиби је рекла у маузолему "Где је Бафи када ти треба?" док је призивала Џексона Ворда; Џеф Кобер(који тумачи Џексона) је такође глумио 2 зликовца у 4 епизоде "Бафи, убица вампира".