Fandom

Charmed Wiki

Џереми

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

JeremyAthame.jpg

Џереми Бернс

Џереми Бернс је вештац који је радио као репортер за "Сан Франциско Хроника". Он је био прво зло које је напало зачаране одмах пошто су добиле своје моћи, и такође први кога су зачаране уништиле. Он је срео Пајпер Халивел у болници када је Пени била примљена.

Историја

Сусрет са Пајпер

Џереми среће Пајпер у болници одмах након што је њена бака примљена због лошег срца. Џереми је снимао причу. Пружио је Пајпер салвету са својим бројем телефона. Током наредних 6 месеци, њихов однос ће процветати до те тачке да ће Џереми запросити Пајпер.

Стицање нових моћи

Током наредних 6 месеци након смрти Пајперине баке, Џереми је брутално убио 4 вештице, четврта је била Серена Фредрик, и одузимао им активне моћи. Тада су његове моћи постале напредне укључујучи и психокинезу; могао је да види кроз предмете и помера оно што се налазило иза њега. Такође је имао могућност да ствара ватру, моћ коју је украо од Серене.

Напад на Пајпер

Од момента када је упознао Пајпер, знао је да је вештица. Претпоставио је да када Бака умре, она и њене сестре ће сазнати о својим моћима. Али до тада, наставио је да се претвара да је диван дечко. Чак јој је и купио цвеће и ретко вино за интервју са шефом Муром.

Те ноћи након што је добила посао, рекао јој је да би желео да она види савршен поглед на град са врха напуштеног складишта. Али када су ушли у лифт, споменуо јој је да се њена сестра Фиби вратила на шта је Пајпер одговорила "Никада ти нисам рекла да се Фиби вратила". Џереми је затим извукао атхему којом је убијао своје остале жртве и напао је. Пајпер га је замрзнула довољно дуго да побегне кући.

Напад на тавану и његово уништење

JeremyVanquished.gif

Џеремијево уништење

Тамо, она и њене сестру су бацила своје прве чини да би Џеремијева љубав за Пајпер "увенула и отишла". Учинила је да трње руже избију по Џеремијевом телу али није био сасвим поражен(највероватније јер никад није стварно волео Пајпер) и напао их је у кући . Пру га је задржавала уз помоћ телекинезе док нису отрчале на таван и поставиле барикаду на врата. Али користећи моћи које је украо, могао је да помера ствари које су држале врата затвореним и развалио их је. Баш кад је запалио круг око Зачараних с намером да их убије, почеле су да изговарају "Моћ тројства ће нас ослободити". Џереми их је упозорио да је он само један од милион и да ће га многи пратити, пре него што је експлодирао.

Кратки повратак

Тачно након годину дана, демон Абраксас га је повратио читајући уназад чини из Књиге сенки. Напао је Пајпер у клубу - који ће ускоро постати П3 -  и онесвестио њеног агента за кредите. Пајпер га је замрзнула и позвала сестре у помоћ. Баш када су покушале да се присете чини за уништење, Џереми се одледио а Пајпер није успела опет да га замрзне и након неколико покушаја. Сестре су успеле да се сете чини и поново га уништиле.

Завештање

Једном док су објашњавале Пајперине прошле везе четвртој сестриПејџ, Фиби ју је исправила рекавши да Ден Гордон није био њен зли вереник већ Џереми.

Чини

Моћ тројства ће нас ослободити.
Моћ тројства ће нас ослободити.
Моћ тројства ће нас ослободити.