FANDOM

Џејн Френлкин
2x03-jane
Име
Џејн Френклин
Место рођења
-
Датум рођења
...-1999
Раса
Белкиња
Статус
Вештица, преминула
Породица
Дечко: Малколм
Тумачио/ла је
Холи Филдс
Џејн је била бесмртна вештица која је поседовала моћ пирокинезе. Очајнички је покушавала да ослободи свог љубавника вешца, Малколма, још од кад је заглављен у магичној слици у 1920-их година(чврсто се верује да је то било 1929.). Слика је била уклета и направила ју је моћна вештица под именом Нел.

Историја

Џејн је однела слику у аукцијску кућу Бакленд представљајући се као избезумљена млада жена која је наследила слику. Међутим, у истину, они су покушавали да убију Зачаране због њихових моћи. Рекла је Пру да је та слика већ генерацијама у породици. Непознато је како је она знала да је Пру вештица као и за Зачаране. Џејн се залагала да Пру прода слику по било којој цени да не би више била ухођена од стране "човека из слике".

2x03-jane-03

Џејнин метод пирокинезе

Џејн је стигла у кућу да би сачекала Малколмов повратак. Након што је Малколм ослобођен из слике, кратко се борио са Фиби а затим одтрепнуо напоље и стравствено пољубио Џејн. Затим јој је рекао да ће јој дати Фибину моћ предвиђања, коју је одувек желела, а за себе узети Пруину и Пајперину моћ.

Баш након што је су Фибине паметне чини престале, Малколм је одтрепнуо напоље и отворио врата за Џејн. Пре него што је Фиби успела да реагује, Џејн је запалила слику, надајући се да ће Пру и Пајпер живе изгорети. Међутим, Фиби је прочитала копију рендгена из унутрашњости слике и усисала их сво троје у запаљени дворац. Затим ју је Пајпер заледила и ускоро је умрла у слици након што су Зачаране побегле.

Белешке

  • Џејнина моћ пирокинезе је слична оној коју су поседовали Серена Фредрик и касније Џереми Бернс који је убио Серену да би узео њну моћ. Као и Џереми, могла је да креира ватру из прста, али за разлику од њега, морала је да дуне на прст да би активирала моћ.