Fandom

Charmed Wiki

Џулијан Макман

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Џулијан Дејна Вилијам Макман је аустралијски глумац и син бившег аустралијског премијера Вилијама Макмана.

Макман се родио у Сиднеју, Нови Јужни Велс, Аустралија. Похађао је Сиднејску гимназију, приватну школу за дечаке. На кратко је студирао права на Универзитету у Сиднеју и економију на Универзитету у Вулонгонгу. Оженио се и развео по два пута, прво на кратко са аустралијском певачицом Дени Миног, а касније са америчком глумицом Брук Бернс са којом има ћерку Медисон.

Паралелно са каријером модела, Макман је рано почео са глумачком каријером у сапуници Home and Away. Појавио се у споту Дени Миног за песму This is It. Његова прва улога на америчкој телевизији била је у сапуници Another World где је тумачио лик Ијана Рејна од 1993. до 1995.

Номинован је за Златни глобус у категорији „Најбољи глумац у телевизијској серији - драми“ 2005. за улогу Кристијана Троја у серији Режи ме (Nip/Tuck). Такође је играо доктора Мајкла Волша у филму Magenta 1996, Мика Дулија у "Wet and Wild Summer!" односно "Exchange Lifeguards" 1992, шерифа Хејса у "In Quiet Night" односно "You Belong to Me Forever" 1998, Џорџа Симијана у филму "Chasing Sleep" 2000,, Дејвида Камерона у ТВ-филму "Another World" 2001. и суперзликовца Доктора Дума у филму Фантастична четворка, адаптацији истоимене серије стрипова снимљеној 2005.

Од 1996. до 2000. глумио је у све четири сезоне NBC-ове драмске серије Профајлер као агент Џон Грант. Тумачио је и лик Кола Тарнера у серији америчке ТВ станице WB, Чари.