Fandom

Charmed Wiki

Алек (црносвитац)

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Алек
Alec.jpg
Име
Алек
Место рођења
-
Датум рођења
...-1999
Раса
Белац
Статус
Демон, преминуо
Породица
-
Тумачио/ла је
Мајкл Труко
Ти си једина жена коју сам икада волео, Дејзи и сада сам последњи човек којег ћеш оставити.
- Алек се обраћа Дејзи покушавајући да је убије.

Алек је први Црносвитац с којим се Зачаране сусрећу. Алек се заљубио у смртницу Дејзи, коме је додељено да шири зло кроз своје потомке. Уништила га је Пру Халивел која је заменила моћи са њим и убила га додиром смрти.

Историја

Заљубљивање

Алеку је било додељено да оплоди Дејзи да би порасла популација Црносвитаца. Био је близак са њом и на крају се заљубио у њу. Чак ју је одвео и на планину на одмор где му је признала своју љубав. Али касније, Дејзи је сазнала да је он стварно зао и оставила га упркос томе што ју је стварно волео.

Рањавање Леа

Касније је откривено да је Дејзи будући Белосвитац а Леу Вајату је додељено да јој покаже пут. Лео је сакрио Дејзи од Алекса који није могао да је види или осети. Знајући да би његова смрт преокренула ефекат, Алек је упуцао Леа отрвном стрелом.

Праћење Дејзи

Пошто је Лео био смртно рањен, магија којом је прикрио Дејзи је почела да слаби, допуштајући Алеку да је пронађе у свом мотелу а касније и на бус станици. Управо је хтео да је отме, када су се Пру и Фиби умешале и одвеле Дејзи. На крају, пратио је Дејзи до племићке куће Халивел и заробио је.

Уништење

Алек је одвео Дејзи до олтара у Голден Гејт парку где је одлучио да је убије. Међутим, Пру је заменила моћи са њим, што га је учинило немоћним. Искористеће његове моћи против њега, Пру је успела да га уништи, повративши своје моћи у последњој секунди.

Белешке и занимљивости

  • Алек је највероватније био Црносвитац вишег нивоа јер је користио јединствене моћи које ни један други Црносвитац више није користио у серији.
  • Иако је Лео споменуо да га једино може уништити моћ тројства, Пру је успела да га убије користећи његову сопствену моћ против њега.
  • Веза између Алека и Дејзи се може протумачити као претходник везе између Кола и Фиби. И Алек и Кол су били зли који на крају ипак нису успели да остваре своје мете.
  • Начин на који је Алек умро је сличан Јавни, првом демону с којим су се Зачаране сусреле,