Fandom

Charmed Wiki

Балтазар

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Belthazor Main2.jpg

Балтазар

Балтазар је послат од стране Тријаде да уништи Зачаране.Он се међутим заљубљује у једну од сестара Фиби.У међувремену оне откривају да је Тријада на њих послала демона вишег ранга Балтазара. Балтазар је у свом људском облику био државни тужилац Кол Тарнер(полудемон)који је живео преко сто година. Пру му никад није веровала јер се увек налазио у необичним ситуација. Када Фиби сазна да је Кол Балтазар бива принуђена да одлучи да ли да убије љубав свог живота или да остави врло моћног демона на слободи. Ипак одлучује да исценира његову смрт. Када више није могла да крије то од сестара рекла им је истину... После неког време навратио се одлучивши да служи добру... Када Фиби сазна да је убио вештицу опет прекидају и он се враћа злу али он изненада одлучује да не одустане од ње....Опет се вратио да помогне Зачаранима... Запросио је Фиби...Изгубио је моћи... После дугог размишљања она је пристала...... Али Кол не може да се одупре злу па постаје Извор... Пајпер и Лео морају да спрече крунисање новог Извора незнајући да је то Кол и да је његова краљица подземља уствари Фиби... Фиби се убрзо враћа сестрама како би им помогла да униште Балтазара.