Fandom

Charmed Wiki

Богови и Богиње

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

5x23-12.jpg

Фиби, Пајпер и Пејџ као грчке богиње

Богови и Богиње су врховна магична бића која поседују огромне магичне моћи . Они су најмоћније снаге у универзуму и могу бити одговорни за стварање универзума

Постоје разне врсте богова и богиња са различитог порекла . Док Шакти и Шива су вероватно заиста "божански" , откривено је да су грчки богови дали своја овлашћења старешинама(да их дају смртницима)  да се боре против Титана . Међутим ,права природа богова и богиња остаје мистерија  

ИСТОРИЈА:

'Стварање Универзума

Шакти ,богиња стварања , и Шива ,Бог уништења , постојали пре универзума , који су створили уз помоћ њихове љубави .  . 

Грчки Богови

У дане старе Грчке , Титани су безобзирно владали Земљом. У страху од тих бића су смртници их обожавали као богове у нади да ће их умилостити . Да би зауставили  Титане , старешине су окупиле групу смртника са огромном количином енергије , у нади да ће бити довољно јаки да зауставе Титане . Међутим , када су ови смртници су заточили  Титане у леду , њихова моћ их је обузела и они су изгубили људскост . Они су се једначили са боговима и присилили свет да их обожавају . Ови смртници тада су постали грчки Богови  , попут Зевса , Афродите и Атине . Након тога Старешине су успеле да врате есенције Богова . Они су се заклели да никада више неће  дозволити да се то понови . Они су ставили есенције у Свету вазу и закључали га у трезору на небесима . 

Пандорина кутија

У неком тренутку , богови су дали кутију  човеку по имену Прометеј . Кутија садржи све туге света и никада не би требала да буде отворена . Смртница по имену Пандора ју је отворила , ослобађајући се туге на свету . Она на крају повратила тугу и вратила чувару Пандорину кутију .

Златни појас богиње Гее

Богиња Геа добила је појас као поклон смртника Хиполита . Појас поседовао моћи и она покушала да га користи да уједини полове . Међутим , њен план јој се  обио о главу и повукла на острво жена , убијајући све мушкарце који су се усудили да уђу . На крају ,полу - бог Херкулес је узео појас и нашао је начин да се Геу врати. 

Древни Египат

Бог Анувис је обожаван као бог смрти и поновног рађања у древном Египту . Он је водио побуну против Аватара када су покушали да створе утопију и створио напитак за њихово уништење з , присиљавајући Аватаре да се повуку и одложе своје планове .   

ПОВРАТАК ГРЧКИХ БОГИЊА:

Године 2003 , демон је ослободио  Титане из њиховог затвора ( леда) да задобије моћ Подземља . Међутим , Титани су га уништили и тражили своју освету- да убију Старешине . Након што су Титани уништили скоро  све  старешине , Лео Вајат ушао у трезор у којој се налази ваза која садржи есенцију Богова и пренео њихове моћи  на Чаробнице, претварајући их у Богиње . Пајпер Халивел је постала богиња Земље и њене сестре Фиби и Пејџ су такође постале  богиње . Фиби је постала богиња љубави, а Пејџ богиња рата.Међутим , Титани су  показали да су  још  моћнији од њих. Успеле су да зауставе све док Пајпер није себе изгубила у бесу и болу након откривања да је Лео  постао Старешина . Она је тада једном руком савладала  Титане отварањем великог јаза у земљи ,  и земља их је прогутала целе . Пајпер затим отишла и створила олују. На крају љубав је успела да је смири и извуче есенцију из ње .  

ПОВРАТАК ШАКТИ И ШИВЕ:

Шакти и ШиваДок су  на Хинду венчању  2004 ,  у Пајпер и Леа је ушла  есенција Хинду богова Шакти Шиве и . Ови Богови су   су створили универзум  уз помоћ своје љубави . Ако се они још једном буду заволели овог пута ће уништити постојеши универзум . Међутим , богови су касније протерани из њихових тела са чаролијом . 

ЧИНИ ( ЗА ОСЛОБАЂАЊЕ ЕСЕНЦИЈЕ ГРЧКИХ БОГОВА ИЛИ БОГИЊА)

'''Eccere, oh, gee,

Ac mando ma mento

 Моћи и способности:

Богови су врховна магична бића и као таква , поседују огромну магичну моћ .  Поред стицања моћи и знања , узимајући у суштини такође може дати физичке промене као што су стицање додатног оружја или промена  стила и боје косе .. 

 [ 1 ] Фиби Халивел је постала богиња љубави , због губљења себе у најмрачнијој љубави и враћању истој . , Пејџ Метјуз постала богиња рата због њеное  жељом да постане јача.  Пајпер Халивел је постала богиња Земље , јер је  све што је добро и лепо у овом свету , према Леу  Активне моћи:

'Телепортација :способност да се телепортује са једне локације на другу . Сви Богови су  поседују неки облик телепортације .

Огромне магичне моћи : Богови могу поседовати велики број моћи у зависности од њихове природе . Богиња љубави поседује моћ мами људе , а богиња Земље има власт над земљом и ваздухом. Богиња рата поседује способност да пројектује холограме и моћ да из трозбуца "испалјује" муње као и да задржи нападе непријатеља..

Остале моћи:

255px-Goddess of war.jpg

Пејџ као богиња рата. Добила је и копље из којег може да испањује муње.

255px-Goddess of love.jpg

Фиби као богиња љубави. Добила је моћ завођења.

Имунитет
 :способност да буде имун- имуна  на одређене моћи, чаролије и напитке .Непобедивост :способност да буде у стању да издржи било какву количину физичке или магијске повреде .

Бесмртност :способност да поседује вечан живот и да заустави процес старења.

Пајпер је била богиња трипут . Она је бил абогиња Земље и Шакти . Она је такође постала поли - богиња када је носила Валкира привезак

255px-Goddess of earth.jpg

Pajper kao boginja Zemlje.

.Иако нису прави богови , Титани се сматрају Боговима  -  због њихове огромнуе количине енергије .

У "Buffy the Vampire Slayer"  , Хеката је богиња такође  . У Чарима она је демон . У стварности , Хеката је грчко- римска богиња повезана са магијом и магичним раскрсницама .