Fandom

Charmed Wiki

Брендан Роув

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Брендан Роув
250px-1x18-brendan-rowe.jpg
Име
Брендан Роув
Место рођења
-
Датум рођења
Око 1970-их
Раса
Белац
Статус
Вештац
Тумачио/ла је
Мајкл Ветерли
Брендан Роув је најмлађи од браће Роув. Он је млађи полу-брат Грега и Паула Роува. Тројица браће су последњи у дугој линији моћних вештаца, кулминиране у вештичјем скупу Роув, који је требало да буде зла верзија Зачараних. Насупрот својо браћи, Брендан је био само полу-вештац, пошто је његова мајка била смртница.

Историја

640px-1x18-RoweWomen.jpg

Брендан и његова браћа

Брендан је провео већину свог живота да угуши своју жељу за убијањем, до те мере да није могао да убије ни паука. Он и његова два полу-брата су предодређени да формирају злу страну Зачараних. Међутим, Брендан то није желео и проводио је много времена скривајући се од браће да би се сачувао од њих.

До 1999, Брендан је био усред обуке пошто се надао да ће постати католички свештеник. Преузео је овај корак не само да би заувек угушио своју вештичју страну, него и да се искупи због свег зла које је његова породица урадила од 10. века. Паул је на почетку мислио да је то резултат његове људске стране, доброта у њему је била превелика. Међутим, сложио се са Греговим планом да га претворе.

Брендан је прво мислио да ће морати да убије своју браћи али је веровао да ће може морати да пригрли свјоју вештичју страну да би то урадио. Грег и Паул су били близу да му пробуде жељу да убије девојку коју су раније киднаповали. Зачаране су успеле да стигну на време да га зауставе. Неустрашиви, Грег и Паул су бацили чини која је пробудила његову вештичју природу због које је Брендан у ствари убио паука пре него што се придружио браћи. Грег му је затим наредио да жртвује Пру и узме њене моћи као доказ да се променио. Пру је, међутим, успела да га поврати на старо.

Када је Брендан на крају изабрао да постане свештеник, Грег је покушао да га убије бацивши атхему(нож) на њега. Међутим, Паул је скочио испред ножа, жртвујући се за свог млађег брата.Смртно рањен, Паул је бацио атхему на Грега последњим атомима снаге. Брендан је касније тог дана проглашен за свештеника и претпоставља се да ће живети до краја живота у цркви као смртник.

Заљубљивање у Пру

638px-Charmed118 401.jpg

Брендан и Пру

Пру се за кратко време заљубила у Брендана због чињеница да је добар са децом и да није био изненађен када је телекинезом одбацила Грега. Њихова веза је била кратког трајања јер се Брендану коначно испунила жеља да постане свештеник. Грег и Паул су видела како се Брендан осећа у вези Пру и покушали су да га натерају да је жртвује како би упели да га претворе у зло, иако је успео да се исконтролише и на крају постане свештеник

.