Fandom

Charmed Wiki

Брент Милер

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Brentmiller2.jpg

Брент Милер(Рафаел Сбарге)

Ако ико разуме опасност о причању невероватних прича, то сам сигурно ја.
- Брент прича са  Фиби.

Брент Милер је био жртва демона који одводе у канализацију, што је проузроковало да ослепи.

Историја

Као дете, Брента су киднаповали и одвели у канализацију неколико Гримлока. Пронађен је два дана касније, али је тада био слеп, Гримлоци су му одузели вид да би пратили невине. Главна теорија је била да је ослепео јер је добио инфекцију, упркос његовим намерама да објасни истину најбоље што је могао о "чудовиштима" која су га отели; једноставно би био исмеван сваки пут до те тачке да би огорчено одустао.

Charmed119 160.jpg

Фиби испитује Брента о отмичарима

Када је одрастао, почео је да дизајнира софтвер за оне са оштећеним видом. Живео је у апартману који је имао поглед на море. Имао је пса водича, златног ретривера који се звао Хелмет, који је отишао у пензију након што му се вид повратио. Такође је имао и кућну помоћницу, Луси.
Charmed1x1900085.jpg

Фиби Халивел и Брент Милер

Када су Гримлоци киднаповали још неку децу 1999-те, Фиби Халивел је посетила Брента да би сазнала више о његовим отмичарима и где су га држали. Помогао је Фиби да пронађе на мапи одводне канале где су га држали, одвевши Зачаране до Гримлока. Након што су Гримлоци уништени, његов вид се повратио.