Fandom

Charmed Wiki

Бријана Бовен

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Бријана Ворен
BriannaWarren.jpg
Име
Бријана Ворен
Место рођења
-
Датум рођења
19. век
Раса
бела
Статус
Преминула, вештица
Породица
Тумачио/ла је
-
 Бријана Бовен је била веома моћна вештица из лозе Ворен. Њен дар је била моћ напредне телекинезе, коју је каналисала кроз руке. Њена највећи подвиг је била победа над Господаром рата када је послала његов Кристални мач стотину миља далеко. 

Историја

Рани живот

Бријана је ћерка Бартоломеа и Кристине Бовен и имала је три браће и сестре - Лауру, Џефрија и још једног чије се име не појављује на породичном дрвету. У непознато време, удала се за човека по имену Џек и имала двоје деце са њим. О. Бовен је био прво дете, друго се не види на породичном дрвету али се зна да је било удато и имало дете.

Господар Рата

Током Кримског рата, Бријана се суочила са Габријелом Статлером илити Господаром рата, у Севастопољу, Украјини. Потцењивајући свог непријатеља, наредио је да је одмах стрељају. Међутим, Бријана је искористила своју огромну моћ, пославши његов Кристални мач у небо, стотину миља далеко. Одвојен од мача, Господар рата изгубио је извор своје моћи и веома брзо је био поражен.

Поново се родио у новом телу 140 година касније и полушао да се освети и поврати своју моћ напавши Пру Халивел, прворођену Зачараних  и Бријанину потомкињу. Међутим, Пру и њене сестре су успеле да униште Господара рата његовим сопственим мачем.

Књига сенки

640px-BriannaWarrenPage2.jpg

Бријана Бовен у Књиѕи сенки