Fandom

Charmed Wiki

Ван видокруга

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Чари
Сезона 1, епизода 19
527px-DavidcapturedGrimlock.jpg
Јанор киднапује Дејвида
Подаци о епизоди
Датум изласка 5. мај 1999.
Написао Тони Блејк и Паул Џексон
Режирао Крејг Зиск
Продукцијски кôд 4398018
Списак епизода
претходна
Када лош вештац постане добар
следећа
Моћ двојства

Ван видокруга је деветнаеста епизода прве сезоне серије "Чари".

Резиме

Када је млади дечак киднапован у парку, Пруине моћи је видео један репортер. Док су Фиби и Пајпер научиле да Гримлоци киднапују децу да би им украли вид, Пру се сусреће са репортером који јој говори да ће открити њену тајну са или без њене помоћи. Фиби тражи стару жртву Гримлока, слепог човека, да би покушала да сазна где се деца налазе. У међувремену, Пајпер сазнаје да је Џош спреман да одустане од посла на Беверли Хилсу да би остао са њом у граду. Енди коначно сазнаје за Пруине моћи.

Заплет

Зачаране помажу на рођенданској забави за дечака по имену Дејвид. деца су се играла лоптом, када ју је Дејвид бацио у шуму. Демон је изашао и зграбио Дејвида. Пру је покушала да их раздвоји телекинезом и репортер њушкало, Ерик Лоумен присуствује овом догађају. Демон затим прави рупу у земљи и нестаје заједно са Дејвидом. Сестре проналазе податке о отмици наредног дана, и 20 године раније, се догодила отмица на истом месту.

Демон ствара светлост испред Дејвидових очију и он више не може да види.

Фиби сазнаје да је име једне од жртве од пре 20 година, Брент Милер .

Ерик Лоуман се појављује у Пруиној канцеларији. Тврди да ју је видео како користи магију и жели да направи причу о томе. Пру одбија да разговара са њим. Прети да ће је приказати као лошу у својој причи ако не буде сарађивала са њим.

Фиби проналази Брента Милера. Он је успешни дизајнер софтвера. Одбија да прича о својој отмици све док му Фиби не спомене отмицу која се недавно догодила. Верује у његову причу о "чудовиштима" који су га отели. Спомиње да их је чуо како разговарају о неким аурама.

Демони вире из канализације и виде светлећу ауру око човека. Један покрет руком и човек је задављен до смрти.

Пајпер и Фиби се консултују са Књигом сенки о аурама и идентификују демоне као Гримлоке. Жртва је идентификована као Џери Лартврајт, богати филантроп.

Ерик Лоуман одлази до Ендије и пита га за Пру. Лоуман тврди да Пру има моћи и да се њено име стално појављује у неразјашњеним случајевима убистава. Ендија одбија да коментарише.

Џош показује Пајпер мапу канализационог система. Говори јој да има нови посао на Беверли Хилсу али да ће остати у Сан Франциску ако она то жели. Пајпер га залеђује и гласно се дере говорећи да јој треба још времена да одлучи. Брент препричава Фиби своје киднаповање. Она узима његову руку и добија визију. Пита га да ли је можда чуо нешто како би могла да лоцира Гримлоке. Брент има мапу јавних радова; има испупчене линије како би могао да их осети. Помоћу његовог сећања и Фибине визије, успевају да их лоцирају.

Енди се појављује у Пруиној канцеларији и жели да прича са њом о отмици и о томе што му је Лоумен рекао како она има моћи. Верује да Пру чува неку тајну али је она несигурна да ли да му је открије. Фиби проналази улаз у канализацију и одлази у кућу. Пајпер и Пру се састају испред куће и колица за бебе се спуштају низ улицу. Пајпер залеђује сцену. Схватају да комшије немају бебу и да су у колицима само пешкири. Угледале су Лоумена како их снима. Враћају се на своја места као да се ништа није десило, али се на снимку види како је Пајперина торба у једном моменту на једном рамену, а у следећем моменту на другом. Фиби и Пајпер узимају мапу и одлазе до канализације док Пру одвраћа Лоумена. Када Фиби и Пајпер одлазе, Лоумен покушава да их прати али Пру баца шрафциге на гуму његових кола. Енди одлази до Бренда који му говори о Фиби; Енди прати Пајпер и Фиби до канализације. Пајпер упада у дубоку рупу, што призива Гримлоке. Фиби зове Пру која прави напитке. Излази напоље и види да је Лоумен онеспособио њена кола. Она, на крају, прихвата да прича са њим и заједно одлазе до канализације.

Гримлок проналази Пајпер и почиње да је гуши. Пру баца металну цев на његову главу. Гримлок убија Лоумена. Пру користи своје моћи да подигне Пајпер из рупе, али је она повређена и Фиби и Пру је воде на улицу. Енди се појављује и пуца у Гримлока које му не наносе никакву штету. Пру га одбацује у заклон и Енди сада зна да Пру има моћи. Одводе га на улицу заједно са Пајппер. Гримлок се суреће са Фиби и Пру. Пру баца напитак на њега, уништећи га. Фиби проналази децу. Још један Гримлок се појављује и покушава да угуши Пру. Фиби га удара у главу. Окомио се на Фиби и Пру за то време на њега баца остатак напитка са земље и убија га. Дечацима је враћен вид, а такође и Бренту. 

Пајпер недостаје Лео  и одлучује да каже Џошу да прихвати посао на Беверли Хилсу.

Ликови

Белешке и занимљивости

  • Назив епизоде упућује на филм "Out of Sight" (1998).
  • У овој епизоди Пруине моћи напредују каналишући се кроз њене руке. 
  • У овој епизоди је откривено да су ауре добрих златне боје.
  • Енди у овој епизоди сазнаје да су сестре вештице.
  • Ово је први пут да Пру баца напитак са пода на демона преко телекинезе и први пут да их контролише.
  • Од ове епизоде, продуценти одлучују да Пру каналише своје моћи кроз руке јер је превише скупо зумирати њене очи а затим приказати како демон или предмет лете.
  • Ово је прва епизода где је демон убијен напитком.
  • Ово је први пут да се Зачаране сусрећу са Гримлоцима.