Fandom

Charmed Wiki

Вајат Халивел

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Вајат Метју Халивел: Џејсон и Кристофер Симонс, Вес Ремзи - Први син Пајпер и Леа. Пророчанство је предсказало рођење двапут благосиљаног детета чудесних моћи на дана када би се три планете нашле у истој линији на Викански Сабат током Ауроре Бореалис. Такође је предодређено да ово дете користи легендарни мач Екскалибур. Рани показатељи Вајатове моћи могу да се виде чак и пре него што се он родио, јер је могао да користи магију из материце. Још од свог рођења, демони су стално покушавали да га отму (како би га преобратили у зло) или убију (из страха од његових изузетних моћи). Срећом, он је веома моћан малиша који може да разуме опасност у којој се налази и одбрани себе. Неке од његових моћи укључују исцељивање, телепортација, телекинетичко дозивање, мисаона пројекција (призивање), осећање, стварање штита. Његово име је комбинација презимена његовог оца, тетке Пејџ и мајке. Његов брат Крис се вратио из будућности током шесте сезоне како би га спречио да постане зао и изгледа да је успео у томе, мада је Крис платио својим животом и поново се родио као беба.