Fandom

Charmed Wiki

Грег Роув

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Грег Роув
250px-1x18-gregory-rowe.jpg
Име
Грег Роув
Место рођења
-
Датум рођења
...-1999
Раса
Белац
Статус
Вештац, преминуо
Тумачио/ла је
Ник Кокотакис
Грег Роув је најстарији од три браће вешца који су познати као Роув Савез. Био је најмоћнији од њих. Он је такође био највише посвећен ка испуњењу своје судбине и своје браће да постану најмоћнија зла сила икада. Да се то догодило, Грег би постао Пруин дупликат у злој страни Моћи Тројства.

Када је Грег нањушио да Брендан долази у апартман који су делили Паул и он, сумњао је да је Брендан решио да их убије и одлучио да његову жељу за убиством преусмери на убијање невине девојке коју су Паул и он киднаповали. Међутим, Зачаране су стигле тачно на време да зауставе убиство. Неустрашиво, Грег и Паул су бацали чини које су пробудиле вештичји инстинкст њиховог млађег брата. Грег је заповедио да Брендан убије Пру и узме њене моћи као доказ да се променио. Пру је успела да поништи чини и врати Брендана на старо.

Када је Брендан коначно одбио да се преда злу, Грег је повукао атхам (нож) и бацио га на њега. Међутим, Паул је скочио испред Брендана да се жртвује а затим убио Грега са задњим атомима снаге.