Fandom

Charmed Wiki

Гримлоци

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Гримлоци
Grimlocks1.jpg
Име
Гримлоци
Место рођења
-
Датум рођења
-
Раса
Бледи
Статус
Демони
Породица
-
Тумачио/ла је
-
Гримлоци су белопути демони са вртложним очима који обично живе по канализацијама. Даве добре појединце до смрти вгледајући ауру која их окружује, коју могу да виде ако одузму вид од деце. Украдени вид траје 24 сата и само ако су деца још увек жива. Када деца постану непотребна, Гримлоци их једу.

Гримлоци се могу ранити напитком који се прави од корена шисандре и смртоностним моћима вештица.

Историја

Била су двојица. Мислим, застрашујућа бића, стварно. Довукли су ме до неких одводних цеви код неке раскрснице. Они... су ме држали доле. Сећам се плавих варница које су ударале моје очи. Имао сам осећај као да ми очи горе и, ух, то је последње чега се сећам-Брент Милер описује своје отмичаре Фиби. 

Током 1980-те, Гримлоци у киднаповали Брента Милера када је био мали дечак. Након што су му одузели вид, успео је да побегне. Годинама касније, помогао је Фиби Халивел када су двојица дечака киднапована 1999-те. Након што су Гримлоци уништени, Бренту се повратио вид.

Први сусрет са Зачараним

Пајпер : Ништа.
Фиби: Да ли си погледала под вртложним очима?
Пајпер: Пре око сат времена. Пронашла сам демоне без очију, демона са четворо очију, очи којима расту ноге али ништа о вртложним очима. Да ли си ти пронашла нешто?
Фиби: Пронашла сам неке исечке из новине о киднаповању пре 20 година. Да, оба дечака су киднапована на истом месту на ком је и Дејвид. Један од њих више никад није виђен.
-Пајпер и Фиби покушавају да сазнају још нешто о Гримлоцима
Charmed119 049.jpg

Јанор бежи са Дејвидом

Петог маја 1999, младог дечака по имену Дејвид Хачер су на његов рођендан киднаповали два Гримлока. Зачаране, које су познавале Дејвидову мајку, Ди, су учиниле све да га врате и спасу од белопутих демона.

Charmed119 160.jpg

Фиби испитује Брента о отмичарима

Дошавши својој кући, прву ствар коју су урадиле као и обично је да су претражиле Књигу сенки. Иако Пајпер није ништа могла да пронађе о демонима са вртложним очима, Фиби је пронашла неке исечке из новина на интернету. Говоре им да се иста ствар догодила пре 20 година на истом месту и да је једини преживели, Брент Милер, ослепео. Са овом информацијом, Фиби је отишла да поприча са Бренданом који јој је рекао да су демони стално спомињали неке ауре. Фиби се ужурбано вратила кући и заједно са Пајпер пронашла поглавље са аурама и Гримлоцима.
638px-1x19-ChildrenMothers.jpg

Деца се поново састају са својим мајкама

Када је Пру стигла кући, почела је са прављењем напитка за уништавање Гримлока а Пајпер и Фиби су отишле да пронађу тајно место Гримлока. Фиби се вратила код Брента који јој је показао мапу одводних цеви. Заједно са Пајпер је отишла да истражи канализацију. Контактирале су Пру да се нађу са њом да би успеле да униште Гримлоке.

Током истраживања у канализацији, Пајпер је упала у дубоку јаму. Након што је Пру дошла, подигла је Пајпер из рупе и питала Ендија да јој помогне у колима(Енди је био присутан јер је репортер пратио Пру до канализације). Пру и Фиби су отишле да униште Гримлоке и ослободе Дејвида и још једног дечака који су киднаповани. Одвели су их у полицијску станицу где су се поново састали са својим мајкама.

Освета у "Ноћи чаробница "

Janor Phoebe.jpg

Фиби пре него што је схватила да су маскирани људи стварно Гримлоци

Кава: Смицалица или посластица!
Фиби: О Боже, ово је тако чудно! Изгледају као Гримл... Воу!
-Фиби након што је видела Гримлоке на улазним вратима

31. окторба 2000-те, Гримлоци које су Зачаране претходно уништиле годину дана раније су се вратили из мртвих. Дошли су да се освете сестраа и добију предност танке линије између светова на Ноћ вештица.

3x04-GrimlocksAttackPhoebePiper.jpg

Гримлоци Јанор и Кава даве Пајпер и Фиби

Позвонили су на врата које је Фиби отворила. Мислећи да су то маскирани људи, отворила је врата и почела да се смеје, мислећи како много личе на Гримлоке које су уништили пре мало више од годину дана. Фиби је, међутим, убрзо схватила да они нису маскирани и да су уствари они Гримлоци које су уништили. Јанор и Кава су ушли у кућу покушавши да задаве Пајпер и Фиби али их је Пру одбацила.

Janor Vanquish2.jpg

Јанор бива поново уништен

Двојица Гримлока нису добили другу шансу да униште сестре поштп су нестале кроз временски портал, међутим, уместо њих су напали Леа Вајата и Дерила Мориса заслепећи га касније на неколико сати. Касније те ноћи, Лео је успео да уништи Каву са напитком за уништавање Гримлока, међутим, то није успео да уради и са Јанором, који је почео да га дави због чега је Лео бацио напитак на под.

Тог момента су се Зачаране вратиле из свог путовања кроз време и Пру је успела да уништи Јанора по други пут, бацивши просут отров са пода на његово лице, исто како је урадила и првог пута.

Сусрет са Колом /Извором

4x18-GrimlockHarpieLeaders.jpg

Вође Гримлока и Харпијеса

Када је Кол Турнер постао Извор свег Зла, окупио је неколико вођа демонског савеза. Један од њих је био Гримлок. Његов савез се завадио са Харпијесима. Неколико дана касније, Гримлока су јуриле Зачаране да га питају о Вампирима. Као што се касније чинило, Кол је веровао Гримлоцима а не Харпијесима након што су напали Зачаране и нашкодили Фиби.

На Зеновој аукцији

6x07-GrimlockAuctionZahn.jpg

Гримлок на Зеновој аукцији

Гримлок: Сто за све три!
Пајпер: Продато мртвом Гримлоку!
- Громлокове последње речи пре него што је уништен.

Када су тело и душа Пејџ Метјуз дата на аукцију од стране Зена, демонског трговца душама, много демона је бацило око на њу. Један од купаца који је био присутан на аукцији је био Гримлок, који је понудио 15 моћи за душу од Пејџ. Управо тада, појавиле су се Пајпер и Фиби. Брзо је заменио понуду од 100 моћи за све три зачаране али неуспешно јер га је Пајпер уништила.

Окупљање за оркуглим столом

6x08-GrimlockRoundTable.jpg

Гримлокова моћ је украдена након што је убијен

Када су имали магични мач Екскалибур, Пајпер Халивел и њен такорећи ментор Мордаунт су окупили неколико демона за округлим Артуровим столом. Мордаунт је дао утисак да ће сви ови демони постати Пајперини витезови.

Међутим, како се испоставило, Мордаунт је само хтео да убије демоне и узме њихове моћи да би ојачао своје моћи. Један од демона који су се окупили за округлим столом је био и Гримлок.

Књига сенки

Ауре

Душевна енергија коју поседује свако људско биће.

Његова снага је одређена добротом коју особа ствара.

Гримлоци

639px-Auras and Grimlocks.jpg

Поглавље у Књизи сенки

Бели демони са вртложним очима.

Су подземни демони који иду уз града у град

убијајући моћне силе добра 

гледајући јединствене ауре око њих,

што могу урадити ако украду вид невиној деци.

Украден погледа ће трајати само 24 сата

али само ако су деца жива.

За уништење Гримлока

Да би се уништио Гримлок узмите корен шисандре

у среду у периоду између младог и пуног месеца Упалите наранџу или златну свећу,

направите напитак полако кувајући корен

у ритуалном Веселу.

Баците напитак на Гримлокове очи 

и оно ће нестати одакле је настало.

Белешке и занимљивости

  • Женке Гримлоци лежу јаја.
  • Када поседују украдени вид, њихове очи постају црне.
  • Уништећи Гримлока, украден вид се враћа детету коме је украдено.
  • Постојала је или још увек постоји завада између Гримлока и Харпијеса.