Fandom

Charmed Wiki

ДВД издања

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

ДВД издања серије "Чари" су објављивана од 1. фебруара 2005. године до 11. септембра 2007. године. Од свих сезона, једино осма сезона има специјалне карактеристике, као и нову уводну шпицу, јер је лиценца за оригиналну песму истекла. Бред Керн је покушавао да је врати, али није успео.

Омоти

Омоти за прву, другу и четврту сезону се не разликују (осим по задњој страни омота). Шеста сезона такође има исти омот за оба региона, међутим регион 1 има затамљену слику сестара, док регион 2 има избледелу.

ДВД омот за трећу сезону је сличан, осим што су слике другачије. Напредна и позадинска слика мењају положаје, а наслов "The Complete Third Season" има другачију позицију.

Пета сезона једина сезона која има потпуно другачије омоте за оба региона. Регион 1 има плаву позадину, трикуетру иза наслова и три појединачне слике сестара, док регион 2 има зелену позадину и облачно небо и заједничку слику сестара.

Седма сезона има исти случај као пета сезона, сем што Пејџ и Фиби имају исте слике. Регион 1 има љубичасту позадину са запаљеном ружом из епизоде "Нешто вештичије долази". Пејџина хаљина је црвена док је у региону 2 фотошопом обојена у црно да би носила црно као и њене сестре. У региону 1, Пајпер има слику са промоције шесте сезоне, док регион 2 то нема. Регион 2 ДВД је жуте боје са отвореном књигом сенки.

За осму сезону исто важи. Регион 1 има кристал за призивање иза наслова и жуто - браон позадину. Регион 2 има сиву позадину и црвену куглу у позадини. Пајперина мајица је обојена у црно, а не у зелено као у региону 1. Регион 1 има наслов "The Final Season" уместо оригиналног наслова "The Complete Eighth Season".

Специјални ДВД сет

У САД је такође издата спеицијална ДВД колекција серије у виду Књиге сенки. Књига је садржала поједине чини које су сестре користиле у серији, као и ДВД - ове од сваке сезоне.

На крају књиге, налази се специјални диск који садржи специјалне карактеристике, укључујући и "Неприказан пилот".

Разлике између региона

Регион 1 ДВД сет садржи пластичне кутије за дискове који се ваде са десне стране. На полеђини кутијице је био исписан списак епизода које се налазе на том диску, као и датум емитовања. Изузетак прави прва сезона која има 6 ДВД кутијица уместо 3, па је зато дебљи од осталих ДВД - ова. Све остале сезоне садрже по 3 кутијице у којима се налезе по 2 диска.

Регион 2 ДВД сет не садржи кутијице као регион 1, већ се листа као књига која се може извадити одозго и надоле. Уместо списка епизода на полеђини, регион 2 је садржао књижицу са списком епизода.

Дискови

Сезоне 1 - 3

Оба региона су садржала по 6 дискова. Дискови су ишли следећим редом:

  • Диск 1: Књига сенки
  • Диск 2: Пру
  • Диск 3: Фиби
  • Диск 4: Пајпер
  • Диск 5: Све три сестре
  • Диск 6: Светлећи лустер

Сезоне 4 - 8

После одласка Шанен Доерти, редослед слика се променио

  • Диск 1: Књига сенки
  • Диск 2: Фиби
  • Диск 3: Пајпер
  • Диск 4: Пејџ
  • Диск 5: Све три сестре
  • Диск 6: Светлећи лустер