Fandom

Charmed Wiki

Дерил

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

704i.jpg
Дерил Морис: глумио га је Доријан Грегори (1998-2005)

Поручник (унапређен са положаја инспектора) у полицији Сан Франциска, био је некад партнер инспектора Ендија Трудоа. Дарил има жену и два сина. Пошто је открио тајну сестара, он им је био од велике помоћи тако што је заташкавао нерешене случајеве везане за демонске активности. Недавно се, међутим, посвађао са њима, јер је морао доста да ризикује. Дарил је убио смртног убицу када га је запосео фантазам, али то је уочила детективка Шеридан. "Чистачи" су учинили да остали људи верују да је убио ту особу намерно и због тога је Дерилу изрекнута смртна казна. Пре него што је требало да убију Дарила, Чаробнице су успеле да то зауставе и учиниле су да поверује да је све то био само сан. Дарил је онда престао да им помаже и покрива их, а и ухапсио је Криса због крађе аутомобила док је покушао да ухвати демона. Од осме сезоне, Доријан Грегори више није члан глумачке поставе због ограничења у буџету. У серији је Дарил пребачен на Источну обалу, где он и његова породица живе без сталних позива од стране Чаробница.