Fandom

Charmed Wiki

Дејзи

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Daisy1.PNG

Дејзи(Лиса Робин Кели)

Дејзи је била будући Белосвитац која се заљубила у Црносвица Алека који се такође заљубио у њу. Када је Дејзи открила његову праву природу, прекинула је везу са њим. Међутим, Алек није хтео да одустане од ње и почео да је прати.

Историја

Након прекинуте везе са Алеком, Старешине су послале Леа Вајата да је заштити. Рекао јој је да мора да оде у Сан Франциско јер тамо има моћне пријатеље који јој могу помоћи. Такође ју је "прикрио" тако да Алек не може да је пронађе. Међутим, Алек је на крају успео да пронађе Леа и да га погоди самострелом Црносвитаца. Лео је рекао Дејзи да бежи и телепортовао је у племићку кућу Халивел. Како се отров ширио, вео прикривања који је Дејзи имала је полако почео да нестаје, доводећи је у опасност.

Зачаране су пронашле Дејзи и спасиле је од Алека. Међутим, Црносвитац се телепортовао у кућу и поново је заробио. Пајпер, која је заменила моћи са Леом, успела је да је осети а Пру и Фиби су је затим спасиле и уништиле Алека његовом сопственом моћи. Дејзи се затим вратила својој породици.

Белешке

  • Дејзи је први будући Белосвитац који се појавио у серији.