Fandom

Charmed Wiki

Зои

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

255px-Zoe.png

Зои је била вештица која је живела у Сан Франциску и била је једна од Барбасових жртви 1999. Имала је страх од ватре који никад није заиста превазишла. 

Барбасов напад

Знајући за Демона Страха, схватила је да би могао да дође по њу јер је знала да мора да убије 13 невенчаних вештица ако жели да буде трајно ослобођен из Чистилишта. Да би била спремна, Зои је покушала да се ослободи свих страхова, што је мислила да је урадила али када се Барбас коначно појавио да јој одузме живот искористио је своју моћ да сазна да она још увек има страх од ватре. Учинио је да је то убије тако што је она мислила да је цела соба запаљена и да гори. Умрла јер ју је срце издало а не због дима, што је полиција мислила, због чега је постала једна од 13 Барбасових жртви.

Проналазак њеног тела

== == Само неколико секунди пре њене смрти, Пру ју је чула како вришти и помоћу телекинезе отворила врата Зоиног стана. Пронашла ју је мртву са косом која је постала бела од страха.

Полиција стиже на место злочина и истраживач започиње аутопсију. Изјавио је да ју је њено срце издало и да на телу нема никаквих опекотина нити да је умрла од удисања дима.
180px-Charmed113 256.jpg