Fandom

Charmed Wiki

Извор Свег Зла

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

The Source of All Evil.jpg

Извор Свег Зла sa velikim mocima

Извор Свег Зла је титула дата најмоћнијем демону и владару Подземља.

Извор је есенција чистог зла, која запоседа и спаја се са домаћином сваки пут када је уништена. Међутим, огромна већина демона не зна за ову истину верујући да је сваки нови Извор нови демон који је дошао на власт.

Зла Есенција :

Извор Свег Зла је зла есенција која је запоседала тела бројних демона током векова. Када је тело демона уништено, есенција је пребачено у тело неког другог демона.

Ово значи да је сваки познати Извор иста есенција, док демони верују да је нови Извор дошао на власт. Есенција ће запосести домаћиново тело и спојити се са његовом душом, тако преузимајући његову личност и свест. Када је Кол Тарнер стекао Извореве моћи преко Сенке, есенција је почела да се спаја са њим док нису постали исти ентитет. Спајајући се са Колом, Извор је почео да дели Колову љубав према Фиби Халивел. Када је Кол уништен, есенција је прешла у његовог нерођеног сина и користила његове моћи да преузме контролу над Фиби, док дете није пребачено у Пророчицу. Када је Пророчица уништена, есенција је остала бестелесна док није поново рођена у телу Голема(стрип). 

Историја :​  

Извор Свег Зла је владар Подземља. Да би био признат као владар, мора бити крунисан од стране мрачног свештеника у ритуалу који укључује Гримоар. Многи демони желе да освоје ову титулу и да они лично владају Подземљем. 

SourceFinal.jpg

Први значајан Извор

Најпознатији Извор је демон који је био познат као Извор са пола лица, и био је на власти вековима. Његово лице је било унакажено од борби током његовог успона на власт, и само неколико демона је икада видело његово лице. Овај Извор је био владар Подземља вековима, све док није био уништен од стране Чаробница. 

Када су сестре постале Зачаране, два вештца Рекс Бакленд и Хана Вебстер су их пратили да сазнају да ли су гласине тачне. Када Метју Тејт није успео да убије Чаробнице, Рекс је рекао да 'он' неће бити задовољан, али је Хана рекла како ово није био потпуни промашај, јер су сада открили да су сестре стварно Зачаране као што се сумњало. Рекс и Хана су касније покушали да украду моћи од Чаробница, али пошто нису успели Хана је грешком убила Рекса, а потом је и она мистериозно сагорела у пламеновима, вриштећи како то није била њена кривица.

Годину дана касније, демон Литвак је први пут споменуо Извора као свог шефа. Нешто касније, Извор је пустио четири јахача Апокалипсе на свет, али их је касније уништио пошто нису успели да обаве свој задатак.

The source.jpg

Извор Свег Зла

Извор Свег Зла се при пут појавио када је свет открио да магија постоји, тако што су камере једне телевизијске станице снимиле Пајпер и Пру како се боре на улици против Шакса. Направио је договор са Колом да Темпус врати време, само под условом ако Фиби остане у Подземљу. Након што је договор направљен, Извор је наредио својим демонима да убију Кола и Фиби, док је његов убица успео да убије Пру, тиме уништавајући Моћ Тројства. 

Обновљен рат против Чаробница : 

Извор је обновио свој рат против Чаробница када је његова Пророчица открила постојање четврте сестре. Током 48 сати које вештица има да изабере да ли ће бити добра или зла, Извор покушава да убеди Пејџ да убије човека, тако што је запосео тело њеног дечка Шејна. Међутим, када је напао њене сестре, Пејџ се окренула против њега, а он је био принуђен да се повуче.