FANDOM

Кава
Kava
Име
Кава
Место рођења
-
Датум рођења
...-1999 & 31. октобар 2000
Раса
Белопут
Статус
Демон
Породица
-
Тумачио/ла је
Томи Перна
Кава је био Гримлок , веома моћни демон са вртложним очима и белим теном са моћи да дави ауре, Јаноров партнер. Иако су га уништиле Пру и Фиби Халивел 1999, вратио се из мртвих заједно са Јанором на Ноћи вештица 2000.

Историја

Рана историја

1979-те два дечака су отеlи Гримлоци, Јанор и Кава. Један од њих, Брент Милер, успео је да побегне из канализације. Иако су његов вид украли Гримлоци, успео је поново да прогледа након што су Јанор и Кава уништени од стране Зачараних.

Први сусрет за Зачаранима

1999-те Кава је заједно са својим партнером, Јанором, киднаповао дечака по имену Дејвид током његовог рођендана у парку. Јанор и Кава су се надали да ће се нахранити Дејвидовим видом, који ће им дозвољавати да виде јединствене ауре које окружују сва добра жива бића, а затим да ga поједу.

Зачаране су сазнале да су Јанор и Кава киднаповали дечака и да га држе у одводним цевима на другом крају града. Пронашли су их и заслепели напитком који су направиле од шисандриног корена да их уништи.

Освета Зачаранима

Grimlocks2

Јанор и Кава се враћају из мртвих

31. октобра 1999-те, Јанор, заједно са још једним Гримлоком познат под називом Кава, враћају се из мртвих и нападају Зачаране у
 њиховој кући након што су их запослили Тријада и Кол Турнер, познат и као Балтазар.
633px-Grimlockattack1

Јанор и Кава нападају Зачаране

Када су улетели у кућу, Пајпер их је заледила  Зачаране бивају усусане у вртлог које су створиле Старешине. Међутим, Дерил пуца у њих кад су се одмрзли али им се није ништа догодило. Лео је орбовао са Дерилом и одлазе на таван да сазнају још неке информације али Гримлоци их шпијунирају кроз кључаоницу и почиње да дави Дерилову ауру. Док су Дерил и Лео били у кухињи и правили напитак, напали су их. Јанор почиње да се храни Дериловим видом али је заслепљен након што је Дерил успео да дохвати фото апарат и услика га блицем. Дерил бежи. Портал који је усисао сестре се поново отвара збуњујући демона. Лео орбира иза њих с намером да их уништи али успешно уништава само Каву, проузроковајући  да Јанор почне да га дави својом моћи. Лео испушта напитак, и баш тада док га гуши, девојке се враћају кроз портал и Пру шаље просути напитак право на Јанорову фацу, уништећи га по други пут.