Fandom

Charmed Wiki

Малколм

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Малколм
Malcolm.JPG
Име
Малколм
Место рођења
-
Датум рођења
...-1999
Раса
Белац
Статус
Вештац, преминуо
Породица
Девојка Џејн
Тумачио/ла је
Паул Крсеј
Mалколм је био моћни вештац са ретком моћи x-ray вида. Борио се са вештицом под именом Нел 1920-их година и завршио вечно заробљен у слици замка да не би могао никог више да повреди, све док није случајно ослобођен а касније уништен од стране Зачараних 70 година касније.

Историја

Малколм је безброј пута покушао да привуче бил чију пажњу како би му помогли да побегне. Његова девојка, Џејн Френклин, је безброј пута током година покушавала да га избави али безуспешно. 1999.-те, Џејн је однела слику у аукцијску кућу Бакленд представљајући се као избезумљена млада жена која је наследила слику. Непознато је како је Џејн знала да је Пру Халивел вештица као и за Зачаране. Пру је рендгеном прегледала један део и опазила запис на латинском на полеђини слике. Прочитала је наглас запис, очекујући да ће га извући али је уствари и она била увучена унутра.

Када је Пру уала у слику, Малколм се представио као историчар уметности који је заробљен у слици након горког раскида са Нел. Написао је "ПОМОЋ" на прозору замка на слици да би придобио Пруину пажњу. Након што је и Пајпер учинила исту грешку и завршила у слици, Малколм им је помогао да избегну смртоносна копља и ватрене лопте како би написали НЕЛ на прозору да би Фиби могла да је истражи. 

Пру је, међутим, посумњала у Малколмову причу. Он је највероватније избегао ватрене лопте и копља без икакве магичне помоћи, док су она и Пајпер морале да учине да би их избегле, чак и као веома моћне вештице. Њена сумња се повећала када је Фиби пронашла чини за бекство коју је написала на огрлици од Кит и убацила је у слику како би је њене сестре искористиле. Нажалост, Малколм је први стигао до Кит. Пајпер је покушала да га заледи али је он затреперео и избегао. Затим је трептао по соби да би их збунио, пре него што побегне.

Када се појавио у кући, борио се са Фиби. Затим је одтрепунио из куће и појавио се испред ње, где га је чекала Џејн. Затим су се поново упутили ка кући да би уништили Зачаране. Када би то успели, Малколм би узео и имао Пруину и Пајперину моћ за себе а Фибину моћ предвиђања би дао Џејн, што је она одувек желела.

Џејн је запалила слику али је Фиби прочитала копију записа и усисала сво троје у слику. Малколм је планирао да побегне са Џејн али када је покушао да узме чини, схватио је да га је Фиби оџепарила. Пајпер је заледила њега и Џејн и сестре су побегле, оставивши их да изгоре до смрти.

Белешке

  • Малколм је једино магично биће које је имало моћ x-ray вида у серији.