Fandom

Charmed Wiki

Натанијел Прат

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Nath.jpg

Натанијел Прат

Натанијел је био смртник и комшија сестара Халивел 1999.

Историја

Натанијел се прво пут појавио са својим псом испред куће Халивел. Дозволио је свом псу да изврши нужду на њиховом поседу. Није знао да га посматрају и Пру је искористила телекинезу да помери псећу каку на његову ципелу. Затим је видео да га Пру и Фиби посматрају и отишао са својим псом. 

Фиби је потом имала визију да је 24. фебруара 2009 спаљена на ломачи док је Натанијел стојао испред ње. Зачаранесу бациле чини да се телепортују у 2009.-у годину и сазнали да је Прат, садашњи окружни тужилац Сан Франциска осудио Фиби на смртну казну због убиства Кала Грина. То је искористио као светлу тачку да Сан Франциско ослободи свих вештица и сматрао се једним од фаворита за гувернера 2010.-е.

Када су се Зачаране вратиле у садашњост, заледиле су Натанијела док је његов пас какио на њиховом поседу. Одлучиле су да не искористе своје моћи да му се опет освете, схвативши да њихова магија није намењена да се казне кривци. Да би избегле будућности којој су присуствовали, сложиле су се да би требало да га држе на оку.

2008., када је Кал био принуђен да убије Фибиног шефа и блиског пријатеља, Елис Ротмен , она и њене сестре су успеле да га ухвате на делу на видеу. После га је Пра оптужио.