Fandom

Charmed Wiki

Нешто вештичје долази

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Чари
Сезона 1, епизода 1
1x01-Sisters-Picture.jpg
Моћ Тројства је рођена
Подаци о епизоди
Датум изласка 7. октобар 1998.
Написао Констанц М. Бург
Режирао Џон Кретхмер
Продукцијски кôд 1498704
Списак епизода
претходна
Неприказана пилот епизода
следећа
Имам те под кожом
792px-Book of Shadows.jpg

Фиби проналази Књигу Сенки

Нешто вештичје долази је премијерна епизода прве сезоне серије "Чари".

Резиме

Поново уједињене у Викторијанској кући из њиховог детињства, три сестре, Пру, Пајпер и Фиби откривају да су рођене као вештице. Мало што знају је да њихове новостечене моћи значе да ће се од сада борити против злих сила.

Заплет

Олујна ноћ и пун месец наилазе на жену,Серену Фридрих саму у стану са својом мачком. Она је распоредила низ свећа на олтару, пали сваку свећу само уперивањем прста ка њој. Пру и Пајпер Халивел живе у кући своје баке после њене смрти, Фиби их спаја по изласку из Њујорка. Пруезавршава свој посао у музеју, а након тога њен бивши вереник јој краде пројекат...затим Пајпер добија посао у ресторану. На челу са својим детињством Фиби проналази књигу Сенке у поткровљу и чита чаробне речи које доноси трима сестрама њихове моћи. Пру постаје блиска са својом старом љубави, Енди. Баш као што су учење оне су "зачаране", оне морају да се боре против вешца који је убијао вештице широм Сан Франциска и крао им ствари ... и вештац испада да је Пајперин дечко Џереми Бернс. Три сестре добијају мачку од једне од убијених вештица. Пру има моћ да покреће ствари својим умом, Пајпер да замрзне време и Фиби да види будућност.

Ликови

Белешке и занимљивости

  • Ово је прво и последње појављивање Ерика Скота Водса као Џеремија.
  • Пајпер има зелени џип са таблицом 3B583Y8.
  • Шанен Доерти је требало да глуми Пајпер, а Холи Мери Комбс Пру.
  • Ово је нова верзија неприказаног пилота. Улогу Фиби је првобитно тумачила Лори Ром, али је напустила серију зато што јој црква не одобрава да игра улогу вештице. Бред Керн је позвао Алису Милано да је замени, а она је то прихватила. Све сцене су поново снимљене како би се Алиса уклопила.
  • У епизоду је додата сцена где Пру и Фиби разговарају у апотеци. Та сцена не постоји у пилоту.