Fandom

Charmed Wiki

Отац Остин

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Отац Остин
255px-Fatheraustin.jpg
Име
Отац Остин
Место рођења
-
Датум рођења
-
Раса
Белац
Статус
Свештеник
Породица
-
Показане моћи
-
Тумачио/ла је
Френк Бирнеј
Отац Остин је смртник и свештеник. Водио је полу-вешца Брендана Роуа на пут да постане свештеник и да побегне од свог злог наслеђа. Био је свештеник Ендија Трудоа.

Историја

Отац Остин је тешио Брендана Роуа који се плашио да неће успети да савлада зло у својој крви, пошто је био полу-вештац. Међутим, тада су се појавила његова браћа и покушала да га убеде да се придружи вештичјем скупу. Када је Брендан одбио, Грег га је напао али га је отерала Пру Халивел.

Пру је касније отишла до Оца Остина да сазна још информација о Брендану. Упутио ју је да га пронађе у штали. Мало касније, Грег и Паул су напали свештеника и озбиљно га повредили. Међутим, Пру је неоправдано веровала да је Брендан одговоар за то када га је угледала како стоји изнад свештеника у својој полу-вештичјој форми, иако је покушавао да је убеди како му је помогао да заустави браћу.

Након што је позвана полиција, Енди Трудо и Дерил Морис су стигли и Енди је рекао Пру да је Отац Остин његов свештеник и да је веома бесан због тога што се догодило. Отац Остин је одведен у болницу и смештен на интензивну негу.

Зачаране су помогле Брендану да одбије своје зло наслеђе и заустави своју браћу. Брендан је касније постао свештеник. Енди је једном приликом споменуо Пру да се Отац Остин скроз опоравио.