Fandom

Charmed Wiki

Пејџ Метјуз

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Пејџ Метјуз је најмлађа сестра. Њу су откриле Зачаране након смрти најстарије сестре, Пру Халивел.
Пејџ Метјуз
250px-8x00-promo-rose02.jpg
Име
Пејџ Метјуз
Место рођења
непознато
Датум рођења
2. август 1977.
Раса
Вештица
Статус
Жива
Породица
сестре Пру, Пајпер и Фиби, муж Хенри, ћерке Тамора и Кет, усвојен син Хенри млађи, зетови Лео и Куп
Показане моћи
Орбовање, телекинетичко орбовање, исцелење, фотокинеза, гламур и друге белосвитачке моћи
Тумачио/ла је
Роуз Мекгован

Историја

Пети, мајка девојака, имала је аферу са својим Белосвицем, Семом, и родила је Пејџ Метјуз. Међутим, ово је морала да буде тајна, тако да су је Сем и Пети дали цркви. Тамо је Пејџ дата породици Метјуз. Пети је замолила сестру Агнес да Пејџино име почиње са П.

Пајпер је пронашла Пејџ 2001. године када је бацила чини за проналажење "изгубљене вештице". Она је присуствовала Пруиној сахрани и поново ујединила Чаробнице. Пошто је Пејџ дело вештица, а делом белосвитац, има доста моћи. Има способност да се телепортује и да телекинетички позове неки предмет. Такође може да осећа и да мења свој изглед. Била је социјални радник у четвртој сезони, када се десило доста потешкоћа. Када је први пут упознала Пајпер и Фиби, напао ју је демон Шекс који је убио Пру. Она је помогла да се Шекс уништи (то је било њено прво уништење демона) и постала је Чаробница. У петој сезони, одлучила је да узме слободну годину како би трагала за својом судбином вештице. Пејџ је била у озбиљној романтичној вези са вешцем Ричардом Монтаном током рада на свом привременом послу у шестој сезони. Посао је био магичан, јер је постојао сукоб између две породице која је кулминирала изазивајући многе смрти. Ричард Монтана ју је напустио јер је полудео због употребе магије. Током седме сезоне, дошли су Аватари и покојни агент Кајл Броди се заљубио у њу док је трагао за њима, у погрешном веровању да су Аватари убили његове родитеље. Он и један Аватар су убили једно другога. Постао је белосвитац, али не Пејџин. Пејџ је постала директорка Магичне школе када је ту позицију упразнио Гидеон. Пејџ је касније напустила Магичну школу како би се концентрисала на своје дужности као Чаробнице и како би помогла својим новододељеним белосвитачким штићеницима.

Проналажење Пајпер и Фиби

Пејџ је дошла на Пруину сахрану 2001. и тамо упознала Пајпер и Фиби. Она у почетку није веровала да је вештица, па зато није ни хтела да дође код сестара, међутим Зачаране су је убедиле и Пејџ је постала Зачарана.