Fandom

Charmed Wiki

Састанак с мртваком

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Чари
Сезона 1, епизода 4
Dead Man Dating - Prue's Party.jpg
Сестре на Пруиној журци
Подаци о епизоди
Датум изласка 28. октобар 1998.
Написао Хавијер Грило-Марксуах
Режирао Ричард Комптон
Продукцијски кôд 4398005
Списак епизода
претходна
Хвала што си непроменљив
следећа
Чаробњак снова

Састанак са мртвим човеком je четврта епизода прве сезоне серије "Чари".

Резиме

Фиби ради у хотелу као видовњакиња да би помогла другима и зарадила новац за Пруин рођендански поклон. Дух човека који је недавно убијен тражи помоћ и проналази да га само она види. Пајпер се заљубљује у њега а Пру открива поражавајућу издају.

Заплет

Енди нуди Пру рођендански поклон, иако је њен рођендан тек следеће недеље. Поклон је путовање у спа центар у Калистози.Марк, млади Кинез, слави свој рођендан. Његова мајка је забринута због њега и убеђује га да понесе заштитну амајлију са собом. Он је убеђује да може да се стара о себи. Четворица бандита су га оркужили, један од њих држи револвер и пуца у њега. Док се Марков дух одваја од тела, један од разбојника ставља прстен на Маркову руку. Разбојници, затим, посипају бензин на Марково тело и запаљују га.

1x04-PhoebePsychic.jpg

Фиби ради као видовњакиња

Фиби и Пајпер спремају забаву изненађења за Пру. Фиби одлази у хотел "Нептун" с намером да добије посао као видовњакиња да би платила Пруин поклон. Добија визију од менаџера и добија посао.Пајпер проналази Фиби у хотелу и забринута је због Фиби и коришћења моћи. Марков дух се појављује и једино Пајпер и Фиби могу да га виде. Пајпер одлази а Марк је прати; она му не верује да је дух све док бициклиста не прође кроз њега.
1x04-Andy.jpg

Енди Трудо

Пру среће Ендија у "Земљотресу" са својом бившом женом. Пру љутито одлази и баца карту на под.

Марк говори Пајпер да његово тело мора да буде пронађено пре него што га Јама ухвати и одведе у Пакао. Чим су пронашли његово тело, Јама се појавио. Пајпер га залеђује и она и Марк беже. Јама се одлеђује и спушта своје копље јер су Марк и Пајпер побегли.

У холету, особа под именом господин Кореј заборавља свој новчаник. Фиби га узима и добија визију тог човекако како га ударају кола. Покушава да га упозори али је он сумњив.

Пру проналази цвеће на столу и Ендија који је чека у њеној канцеларији. Извињава јој се јер јој није споменуо своју бившу жену.

Пајпер одлази до Маркове мајке. Марк јој преводи на кинески шта треба да јој каже. Пајпер невољно говори Марковој мајци да је мртав. Марк покушава да уђе унутра али га амајлија спречава.

1x04-PiperFear.jpg

Пајпер полако контролише своју моћ

Марково тело је пронађено али је идентификовано као Тони Вонг, господар криминала кинеске четврти. Фиби добија визију и црта двојицу Кинеза. Марк препознаје магацин кинеске четврти. Он и Пајпер одлазе тамо. Пајпер улази у собу на спрату и залеђује тројицу мушкараца унутра. Ставља новине у руке Тонија Вонга; на наслову јасно пише "ТОНИ ВОНГ ПРОНАЂЕН МРТАВ". Слика их а они се одлеђују. Тони Вонг узима Пајперину регистарску таблицу док она и Марк беже. Пајпер ставља слику у Ендијеву интерну пошту.

Фиби прати господина Кореја који излази из хотела. Кола су га умрало ударила али га Фиби гура и обара на земљу.

Charmed - Piper & Mark (31).jpg

Марк и Пајпер

Пајпер и Марк имају интимни моменат пре него што двојица разбојника Тонија Вонга упадају у кућу и не одведу Пајпер. Марк обавештава Фиби и Пру и њих троје одлазе у потрагу. Тони говори Пајпер да је лажирао своју смрт и планирао да одлети у Хонг Конг. Енди проналази Тонијеву слику са новинама у рукама. Фиби и Пру улећу у собу на спрату. Пајпер залеђује метак у лету а Пру одбацује Тонија. Тони бежи напоље али га је полиција опколила. Полицајац пуца у њега.
Dead Man Dating - Prue's Party.jpg

Пајпер, Пру и Фиби

<p style="margin-top:0.4em;margin-bottom:0.5em;">Тонијев дух среће Марков и Јама се појављује. Марк гура Тонија на Јамино копље. Јама покушава да добије и Марка али га Зачаране спречавају у томе.

На Марковој сахрани, његов отац се појављује и води га док заједно полако одлазе на онај свет. Сестре се враћају у кућу и затичу журку изненађења за Пру заједно са Ендијем.

Белешке и занимљивости

  • Дерил се не појављује у овој епизоди.
  • Ово је први пут да Зачаране срећу духа.
  • Ово је први пут да Пру среће Ендијеву бившу жену, Сузан, у "Земљотресу".
  • Ово је такође једини пут када Пајпер успева да замрзне духа.
  • Ово је први пут да је главни непријатељ који се супротставља сестрама(Тони Вонг) у потпуности немагично биће.
  • Неколико дана разлике је између Пруиног рођендана и рођендана Марка Чаоа. Марк слави рођендан на почетку, а Пру на крају епизоде.
Charmed104 707.jpg

Сестре штите Марка од Јаме

DeadManDatingMainInfo11.png

Пајпер и Марк се опраштају