Fandom

Charmed Wiki

Све испочетка

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Чари
Сезона 1, епизода 22
527px-DejaVuMain.jpg
Пру се поздравља са Ендијем
Подаци о епизоди
Датум изласка 26. мај 1999.
Написао Бред Керн и Констанс М. Бурге
Режирао Лес Шелдон
Продукцијски кôд 4398021
Списак епизода
претходна
Љубав боли
следећа
Лов на вештице

Све испочетка је последња епизода прве сезоне серије "Чари".

Резиме

Док Родригез планира да убије Зачаране, посећује га Темпус, демон који ће враћати време уназад док Родригез не успе да убије Халивелове. Након што је повратио време после првог безуспешног покушаја, Темпус обавештава Родригеза да ће се само он сећати претходних догађаја да би научио из својих претходних грешака да би успео у свом послу. На срећу Халивелових, Фиби има неколико јаких осећања дежа вуа. Али на Ендијеву несрећу, Фиби добија визију Ендија како га убија неки демон.

Заплет

Инспектор Родригез је убио свог партнера, Инспектора Андерсона, у претходној епизоди, и сазнао за Зачаране. Он је стварно демон којег је послао Извор да сазна зашто се ниво злочинаца смањио у претходних неколико месеци. Долази му демон Темпус. Темпус му говори да га је послао Извор да му помогне да убије Зачаране и нуди Родригезу помоћ.

Родригез позива Ендија и говори му да је нешто супернатприродно убило Андерсона. Такође зна да је Пру вештица и жели да се састане са њом. Повући ће све отпужбе против Ендија, ако му Пру помогне да пронађе Андерсоновог убицу. Енди се прави да му је смешно да је Пру вештица. Дерил улази; Енди му говори да одмах мора да прича са Пру. Дерил открива је Пру управо звала и да такође жели да прича са њим. Пајпер је у "Земљотресу" и планира сегмент за мрежу хране. Просула је marinara сос по себи и моли Фиби да јој донесе нову. С друге стране улице где се налати племићка кућа, суседов ауто бива ударен. Пру држи новине у којима пише да је Енди осумњичен за Андерсоново убиство. Фиби узима новине и добија визију ње и Пајпер како стоје над Ендијевим беживотним телом. Изгледао је као да га је демон или вештац одбацио с друге стране собе.

Родригез среће Темпуса близу продавнице сатова. У потпуности је сигуран да ће Енди упозорити Пру и верује да ће и Пајпер и Фиби бити са њом када се састану. Темпус сумња да је Родригез довољно моћан да победи сестре, али је Родригез уверен у свој успех.

Фиби одлази у "Земљотрес" и говори Пајпер о својој визији. Продуцент мреже хране улази унутра - стара Пајперина школска другарица, Џоен Херц. Џоен се хвали својим животом, срамотећи Пајпер.

Пру одлази до Ендије и упозорава га о Фибиној визији. Енди сумња да је демон који је убио Андерсона уствари Родригез; то је једино рационално објашњење како зна је Пруину тајну. Пру одлучује да се сусретне са Родригезом у кући, заједно са сестрама. Пру моли Ендија да не долази у кућу.

Родригез долази до куће док га Енди посматра. Кит је напољу и мјауче на њега. Звони звоно и Фиби отвара врата. Родригез показује своју значку. Фиби зове своје сестре. Одједном, његове очи постају ватрено црвене и баца енергетску лопту на Фиби, убивши је на месту. Баца још једну на Пајпер али ју је она заледила а затим је Пру враћа на Родригеза, убивши га. Темпус враћа време и опомиње Родригеза који је и даље ошамућен од енергетске кугле. Темпус му говори да ће се сећати онога што се догодило претходног пута и да научи из својих грешака. 

Фиби има дежа ву. Верује да се дан понавља, али јој Пру не верује. Чује да су комшијина кола поново ударена. Пру јој показује новине и Фиби их препознаје као и визију коју добија.

Родригез поново склапа договор са Ендијем. Много је љући него раније. Код продавнице сатова, Сећа се да је успео да убије Фиби пре него што је успела да одреагује, али је Пајпер заледила енергетску куглу коју је бацио на њу. Темпус предлаже да предвиди где ће Пајпер бити и да прво убије њу пре нго што добије шансу да га заледи.

Фиби одлази до "Земљотреса" и говори Пајпер о свом дежа вуу. Када се Џоен појави, Фиби зна њено име и о чему ће се хвалисати. Пајпер залеђује Џоен и Фиби јој говори да је Џоен то рекла последњег пута. Мисли да је једини разлог због којег зна шта се догађа је то што јој њена моћ омогућава да види прошлост и будућност.

Пру, поново одлази до Ендија и поново планира да се сретне са Родригезом, упозоравајући Ендија да се склони.

Родригез поново одлази у племићу кућу док га Енди гледа. Кит мјауче на Родригеза. Фиби је прелиставала Књигу сенки за информације о временском јазу; све што је пронашла су чини за убрзавање времена. Родригез улеће кроз врата и убија Фиби енергетском куглом. Пре него што успе да одреагује, Родригез баца још једну на Пајпер и убија је. Баца трећу на Пру али је она враћа назад на њега, поново га убивши. Темпус поново враћа време и поново опомиње Родригеза. Родригез говори да је успео у делу да убије две сестре али му Темпус говори да научи где је погрешио да би успео да их убије све.

Фиби поново има дежа ву. Доводи Пру до прозора и показује јој комшијина кола како бивају ударена. Такође јој говори о визији а да није дотакнула новине. Сада је убеђена да у заробљени у некој врсти временског јаза и да је она једина која то препознаје.

Родргез, сада у веома ужасном стању, среће Темпуса код продавнице сатова. Планира прво да убије Пру.

Пру среће Ендија и говори му о временском јазу. Енди сматра да демо јури Зачаране а не њега. Пру и даље инсистира да се клони куће.

Родригез поново одлази до куће и Кит поново мјауче на њега. Родригез је демонски гледа. Енди то примећује и схвата да је његова сумња оправдана; Родригез је демон. Извлачи пиштољ из претинца и излеће из кола.

Сестре проналазе Тремпуса у Књизи и виде да морају да га уништен из његовог времена. У том тренутку, Родригез улеће у кућу и баца енергетску куглу на Пру али је Пајпер гура на време. Обе падају на под; Пру се онесвестила. Енду улази у кућу и пуца у Родригеза који га убија енергетском куглом. Међутим, Родригез је деконцентрисан и Пајпер га залеђује. Пајпер и Фиби га везују за столицу. Фиби жели да га убије да би повратила дан и спасила Ендија. Родригез је изненађен што Фиби зна о временском јазу и Фиби открива да такође зна и о Темпусу. Родригез је изазива да га убије. Пајпер се не слаже; мисли да ће их Родригез све убити ако се дан понови.

Пру среће Ендија у духовном свету. Он зна да је мртац али мисли да ипак није било суђено га да спасу. Говори јој да се врати и настави борбу. Енди нестаје а Пру чује како је Фиби дозива. Пру се буди и проналази Ендија мртвог. Сестре су пронашле чини за убрзавање времена у Књизи. Пајпер и Фиби мисле да би требало да врате време али Пру мисли да морају да га убрзају и прекину временски јаз да би се отарасиле Темпуса. Пру баца чини и време се убрзава до поноћи, прекинувши временски јаз. Темпус вришти и умире у пламену. Пру одвезује Родригеза; схвата да му не би требао Темпус да је довољно моћан да их убије. Наређује му да оде. Родригез иде ка вратима али се окреће и баца енергетску куглу. Пру је одбија на њега и он коначно бива уништен једном за свагда. Пру се ломи и плаче над Ендијевим телом.

Енди више није осумњичен за Андерсоново убиство и сахрањен је са великом почашћу. 

Пајпер даје отказ у "Земљотресу". Жели да буде шеф и да има свој ресторан. Пајпер и Фиби проналазе Пру како седи напољу. Она им говори да је Родригез први осумњичен за Андерсоново убиство али да га никад неће пронаћи. Пру размишља о свему што се десило након што су постале вештице; њихови животи су прошли кроз много тога али су исто тако много тога урадиле за добро. Сестре се враћају у кућу и Пру телекинезом затвара врата за собом.

Књига сенки

Темпус

Манипулатор времена

Служи само по својој вољи,

увек за користољубље зла.

Уништите га, уништите га

у његовом времену.

Чини за убрзавање времена

Ветрови времена, окружите ме

И на својим крилима понесите ме.

Да путујем брзо као кроз сан,

Данас нека буде сутрашњи дан.