Fandom

Charmed Wiki

Сезона 1

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Прва сезона
Сезона 1.jpg
Статистика
Епизода 22
Приказивана октобар 1998. – мај 1999.
Премијера Нешто вештичје долази
Завршетак Све испочетка
Глумци

Откриће да су потомци дугачке линије вештица оставља сестрама обавезу свакодневне борбе са демонима и вешцима — и повремено међусобне борбе. Када прелепе сестре Халивел наследе кућу своје баке и открију тајну Књигу сенки, оне откривају да свака од њих има јединствену моћ. Одлучна Пру може да помера ствари мислима, саркастична и резервисана Пајпер да заустави време, и слободна, весела и непромишљена Фиби да види будућност. Свака од њих је јака, али само заједно могу призвати моћ тројства која ће им помоћи да заштите невине и униште зло. Свака узбудљива епизода у овој сезони пружа натприродну авантуру преплављену хумором и забавом.

Group01 .jpg

Ликови

Подаци:

  • Charmed Season 1 Opening Credits00:51

    Charmed Season 1 Opening Credits

    Ако се неки од споредних ликова не појави у епизоди, његово име се не појављује у шпици.
  • Прве четири епизоде имају три другачије уводне шпице од епизода остатка сезоне. Промењени су видео снимци и ефекти.
  • Након четврте епизоде, промењени су видео снимци за сваког глумца.
  • Три главне јунакиње се појављују у свакој епизоди прве сезоне док се главни глумци не појављују.
  • Тед Кинг се није појавио у "Тој епизоди седамдесетих", међутим у појављује се у шпици јер се појавио његов лик у епизоди док је био дете.

Омоти

Списак епизода: октобар 1998. – мај 1999.

Слика Назив Датум приказивања Епизода
1x01-Sisters-Picture.jpg Нешто вештичје долази 7. октобар 1998. 1 1.01
Након што се Фиби врати у Сан Франциско да живи са својим старијим сестрама Пру и Пајпер, она налази Књигу сенки и чита наизглед безазлену риму која ће сестрама подарити моћи и чудну судбину. Пру може да помера ствари умом, Пајпер да заустави време, а Фиби да види прошлост и будућност.
1x02-Sisters-Spell.jpg Имам те под кожом 14. октобар 1998. 2 1.02
Пајпер има проблема суочавајући се са својим моћима и страхом од уласка у цркву. У међувремену, Фиби среће фотографа који користи младост девојака како би остао млад, а Пру се суочава с компликацијама у вези с Ендијем када добије посао у аукцијској кући Бакленд.
1x03-Sisters.jpg Хвала што си непроменљив Октобар 21. 1998. 3 1.03
Отац сестара се враћа из Њујорка и прави нагодбу с вешцима који желе да украду Књигу сенки. У међувремену, мајстор Лео долази у кућу како би помогао сестрама.
1x04-Sisters-Innocent.jpg Састанак с мртваком 28. октобар 1998. 4 1.04
Пајпер се заљубљује у духа коме је потребна помоћ. Фиби ради као пророчица како би помогла другима и зарадила паре за Пруин рођендански поклон, а Пру открива разочаравајућу превару.
1x05-Sisters-Hospital.jpg Чаробњак снова 4. новембар 1998. 5 1.05
Пруини снови постају ометени чудним предвиђањима у којима мистериозни човек покушава да је убије. Фиби и Пајпер бацају чини да привуку мушкарце, али испоставља се да су толико јаке да једва успевају да избегну бројне обожаваоце.
1x06-Prue.jpg Венчање из пакла 11. новембар 1998. 6 1.06
Пајпер је задужена да ради кетеринг за венчање, док у исто време мора уништити младу заједно са сестрама будући да је она заправо Хеката, богиња која жели да зачне демонско дете. Добијајући предвиђање о рођењу тог детета, Фиби погрешно тумачи да је Пајпер трудна с Џеремијем.
1x07-Sisters-Book.jpg Четврта сестра 18. новембар 1998. 7 1.07
Проблематична девојка се приближава Фиби с надом да може заменити Пру и постати део моћи тројства под утицајем зле чаробнице. Пру жели да нађе време за Ендија, а Фиби и Пајпер се боре за Леа.
1x08-Prue-Book.jpg Истина је тамо негде и боли 25. новембар 1998. 8 1.08
Дејствујући према Фибиним визијама, сестре морају да спрече мистериозног убицу из будућности. Пру налази чини истине и користи их како би сазнала како ће Енди реаговати када сазна да је вештица.
1x09-Melinda-Drawing.jpg Вештица се вратила 16. децембар 1998. 9 1.09
Вештац из будућности је ослобођен и покушава да украде моћи сестара уз помоћ Рекса и Хане, Пруиних шефова, али сестре призивају Мелинду, своју чукун-чукун-чукун бабу, како би га уништиле. Пајпер скупља храброст да позове Леа на састанак, а Енди је фрустриран сталним Пруиним учешћем у нерешеним полицијским случајевима.
1x10-Book-Erase.jpg Вештичја завист 13. јануар 1999. 10 1.10
Када Рекс превари Пру како би украо тијару из аукцијске куће, Пајпер и Фиби треба да открију начин да униште Рекса. Лео открива да он није само мајстор.
1x11-Sisters.jpg Умешаност Клеја 20. јануар 1999. 11 1.11
Фибин бивши дечко долази у град доносећи са собом украдену египатску урну која носи смртну клетву. Пру треба да спаси аукцијску кућу од пропасти, а Пајпер користи моћи како би спојила неспојив пар и задржала све тањире у ресторану.
1x12-Phoebe-Prue-Book.jpg Вендиго 3. фебруар 1999. 12 1.12
Пајпер напада Вендиго, а Енди ради с ФБИ агентом који га лови. Фиби бива запослена као Пруин асистент, али њено предвиђање је тера у потрагу за давно изгубљеним дететом.
1x13-Prue.jpg Од страха до вечности 10. фебруар 1999. 13 1.13
Демон страха, Барбас, појављује се након 1300 година. Његов задатак је да убије тринаест невенчаних вештица до поноћи, укључујући и зачаране. Сестре морају да науче да победе своје страхове како би га уништиле. Фиби не жели да помаже шефици скривајући њену прељубу од њеног мужа, а Пајпер је изнервирана због предрасуда о везама које почну на петак тринаести.
1x14-Leo.jpg Тајне и момци 17. фебруар 1999. 14 1.14
Пру помаже младом вешцу који је киднапован и гради жељу за својом децом. Фиби открива да је Лео заправо белосвитац, чувар добрих вештица, што га тера да раскине с Пајпер.
1x15-Grams.jpg Има ли Вавароге у кући? 24. фебруар 1999. 15 1.15
Пру и Пајпер задиркују Фиби због њеног страха у детињству од Вавароге, док земљотрес не ослободи овог демона. Фиби под контролом Вавароге покушава да убије Пру и Пајпер које морају наћи начина да спасу Фиби и униште Ваварогу.
1x16-Prue-Spell.jpg Ко је права Пру? 3. март 1999. 16 1.16
Након што Фиби добије предвиђање о смрти своје сестре Пру, она долази у град покушавајући да украде магију од прворођене вештице. Пру умножава себе, добијајући два клона, а Енди почиње да сумња да је Пру вештица.
1x17-Grams-Patty.jpg Та епизода седамдесетих 7. април 1999. 17 1.17
Моћни вештац се појављује изјављујући да је направио пакт с мајком сестара у којој он штеди њен живот у замену за њихове моћи. Избегавајући га, сестре одлазе у 1970-е како би спречиле мајку да направи тај пакт.
1x18-Brendan-Sisters.jpg Када лош вештац постане добар 28. април 1999. 18 1.18
Пру покушава да помогне младом човеку који жели да постане свештеник избегавајући своју судбину као вештац у злој моћи тројства. Фиби проводаџише између Пајпер и Џоша.
1x19-Prue-Piper.jpg Ван видокруга 5. мај 1999. 19 1.19
Када Пру присуствује киднаповању у парку, репортер је види како користи своје моћи. Фиби и Пајпер желе да сазнају више о демонима који су украли дете и да спрече новинара да открије Пру. Енди коначно сазнаје за Пруине моћи које постају све јаче.
1x20-Book.jpg Моћ двојства 12. мај 1999. 20 1.20
Одлазећи у посету Алкатразу, Фиби види духа убице како користи тело чувара и излази из затвора. Дух почиње да се свети свима који су учествовали у осуди, а Пру и Фиби морају да га спрече. Пајпер напушта град одлазећи на пословни пут.
1x21-Piper-Leo.jpg Љубав боли 19. мај 1999. 21 1.21
Лео је погођен стрелом црносвица и тражи помоћ од сестара како би заштитиле његову штићеницу. Пајпер случајно баца чини да замени моћи с Леом, што утиче на Фиби и Пру. Енди напушта своје радно место како би заштитио Пруину тајну од откривања.
1x22-Time.jpg Све испочетка 26. мај 1999. 22 1.22
Кад Родригез направи план да убије зачаране, у посету му долази Темпус, демон који може да враћа време док демон Родригез не успе да убије сестре. С обзиром на рупу у времену, Фиби добија дежа ви и предвиђање Ендијеве смрти.
Претходна сезона:
Неприказана пилот епизода

Чари Следећа сезона:
Сезона 2