Fandom

Charmed Wiki

Сезона 4

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Четврта сезона
Сезона 4.jpg
Статистика
Епизода 22
Приказивана октобар 2001. – мај 2002.
Премијера Поново зачаране
Завршетак Којим путем сада?
Глумци

Зачаране, модерне сестре вештице Пајпер и Фиби улазе у четврту сезону с тежом и мрачнијом причом. Док се боре с губитком своје најстарије сестре Пру, откривају постојање своје полу-сестре Пејџ Метјуз. Поседујући моћ летења као полу-белосвитац, Пејџ се придружује Пајпер и Фиби како би обновиле моћ тројства. Али све може бити изгубљено кад Колова демонска страна превлада људску, а Лео се мора суочити с демонима из прошлости ако жели да помогне сестрама у бици која их све може уништити.

Ликови

Подаци:

  • Ако се неко од споредних улога не појављује у епизоди, име је избачено из шпице.
  • Поново зачаране“ је једина епизода до сада која на почетку нема оригиналну шпицу од 48 секунди, већ кратку најаву од 5 секунди. Ово је поново коришћено у премијери пете сезоне.
  • Од „Фурија ван пакла“, шпица је драстично променила редослед у приказивању главних улога. Алиса Милано је прва оглашена, праћена с Роуз Мекгауен. Холи Мари Комбс је стављена на крају с поднасловом „И Холи Мари Комбс као ’Пајпер’“. Начин оглашавања више не приказује сестре према старости већ према плаћености. Алиса је највише плаћена, после које следи Холи и Роуз. Како је Холи захтевала да буде приказана са „И Холи Мари Комбс као ’Пајпер’“, она се појављује после Роуз.
  • Уместо два снимка која би приказивала моћи сестара и снимка с именом глумице, користе се три кратка снимка за сваку сестру.

ДВД омот

Списак епизода: Октобар 2001. — мај 2002

Слика Назив Датум приказивања Епизода
4x01Sisters.jpg Поново зачаране, први део Октобар 4, 2001 67 4.01
Пајпер и Фиби тугују за Пру и боре се са смрћу моћи тројства, док не открију њихову давно изгубљену сестру Пејџ...
Charmed4x02.jpg Поново зачаране, други део Октобар 4, 2001 68 4.02
...коју треба да спасу од Извора, који има 48 сати да је преобрази у злу. С друге стране, Лео и Кол треба да спрече инспектора од откривања тајне Чаробница.
4x03-Piper-Furies.jpg Фурија ван пакла Октобар 11, 2001 69 4.03
Пејџ користи „Књигу сенки“ за личну корист, док Пајперина неспособност да се избори с Пруином смрћу чини Пајпер рањиву на Фурије, те тако то и постаје.
4x04-Paige-ZenMaster.jpg У демону Октобар 18, 2001 70 4.04
Настаје хаос када Пејџ мешајући напитке замени тело с Фиби, а при том морају да се супротставе злу које је отворило портал између два света.
4x05-Sisters.jpg Величина је битна Октобар 25, 2001 71 4.05
Док истражује стару, језиву кућу, Пејџ и њене сестре се супротстављају демону Гамилу који их смањује на свега 13 центиметара.
4x06-Sisters.jpg Витез за памћење Новембар 1, 2001 72 4.06
Када Пејџ открије да је била зла чаробница у прошлом животу након призивања средњевековног принца, Фиби и Пајпер су заробљене у Средњем веку, очекивајући од Пејџ и Леа да их спасу.
4x07-Piper.jpg Извлачење из мозга Новембар 8, 2001 73 4.07
Извор улази у Пајперин мозак и измењује начин на који она види стварност. Фиби и Пејџ морају брзо учинити нешто пре него што се Пајпер одрекне својих моћи.
4x08-Belthazor.jpg Црн као Кол Новембар 15, 2001 74 4.08
Фиби се сусреће с Коловом демонском прошлошћу док сестре помажу удовици да се освети демону који јој је убио вереника. Пејџ помаже Пајпер и Леу при решавању њихових проблема.
4x09-Sisters.jpg Муза за моје уши Новембар 13, 2001 75 4.09
Сестре се боре против вештаца који поробљавају музе како би искористили њихову инспирацију за зло.
4x10-Paige-Leo.jpg Страница из прошлости Јануар 17, 2002 76 4.10
Прогањана смрћу својих родитеља, Пејџ путује кроз време с Леом док Пајпер и Дерил морају зауставити брак Фиби и Кола, чија су тела запосели духови криминалаца.
4x11-Premonition-Tattoo.jpg Магични суд Јануар 24, 2002 77 4.11
Фиби мора убедити остале чланове пороте да магија постоји док Пајпер, Пејџ и Лео траже правог убицу како би ослободили невиног човека.
4x12-Phoebe.jpg Изгубљено и везано Јануар 31, 2002 78 4.12
Сестре морају научити десетогодишњег пиромана како да користи своје моћи за добро, што подсећа Пајпер и Леа на проблеме јер и они желе дете.
4x13-Sisters.jpg Зачаране и опасне Фебруар 7, 2002 79 4.13
Извор присваја највећу моћ — празнину која упија све магију. Он креће да краде сестрама моћи једну по једну, терајући Зачаране да се боре с Извором без њих и без Леове помоћи, јер је њега погодила отровна стрела црносвица.
4x14-Phoebes.jpg Три лица Фиби Фебруар 14, 2002 80 4.14
Када Фиби баци чини како би одлучила да ли да се уда за Кола или не, она се суочава са својом прошлошћу и својом будућношћу, док је Колу све теже да обузда зло у себи.
4x15-WeddingCard.jpg Вртешка Март 14, 2002 81 4.15
Фиби се враћа са својим сестрама на дан свог венчања, док Извор који је у потпуности преузео Кола планира демонску церемонију.
4x16-Cole.jpg Пета Халивелова Март 21, 2002 82 4.16
Пејџ, која се осећа као црна овца међу својим срећним и удатим сестрама, постаје убеђена да је Кол још увек зао.
4x17-Leo-Soldier.jpg Спасавање војника Леа Март 28, 2002 83 4.17
Када два духа пожеле да се освете Леу тако што ће убити Пајпер, Фиби и Пејџ се суочавају с ужасом губљења још једне сестре.
4x18-Piper-Leo-Phoebe.jpg Угризи ме Април 18, 2002 84 4.18
Надајући се да ће свргнути Кола као владара подземља, краљица вампира наређује својим поданицима да нападну Пејџ и да је претворе у крвопију како би имали једну од Зачараних на својој страни. Пејџина трансформација у вампира није готова све док не угризе прву жртву, а краљица вампира јој даје предлог да јој прве жртве буду сестре.
4x19-Phoebe-Cole.jpg Идемо до чаробњака Април 25, 2002 85 4.19
Пајпер, Пејџ и Лео се удружују с чаробњаком како би зауставили крунисање новог Извора, не схватајући да је нови Извор Кол, а да је Фиби његова будућа краљица.
4x20-Piper.jpg Живела краљица Мај 2, 2002 86 4.20
Фиби је одлучила да остане с Колом и да преузме улогу краљице подземља, али визија у којој су невини у опасности је тера да се поново врати сестрама. Након што се прочуло да је краљица крива за спасавање невиног, Фиби и Кол ће бити суочени с крвавом побуном, а једини начин да докажу да су на страни зла је да убију Фибину породицу.
4x21-Seer-Baby.jpg Убица из стомака Мај 9, 2002 87 4.21
Док Фибино нерођено дете показује знакове поседовања великих моћи и мржње према Пејџ, Пророчица планира да украде Фибину бебу и да наследи моћи које следују наследнику Извора.
4x22-Phoebe.jpg Којим путем сада? Мај 16, 2002 88 4.22
Фиби, Пајпер и Пејџ је посетио Анђео Судбине који Зачараним нуди шансу да започну нов живот као награду за уништење Извора свег зла и испуњење својих дужности. Сестре могу остати вештице, изабрати поништење својих моћи и добити нормалне животе назад. Пајпер и Лео су сазнали добре вести.
Претходна сезона:
Сезона 3
Чари Следећа сезона:
Сезона 5