Fandom

Charmed Wiki

Сезона 5

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Пета сезона
Сезона 5.jpg
Статистика
Епизода 23
Приказивана септембар 2002. – мај 2003.
Премијера Вештичин реп
Завршетак О, моје богиње!
Глумци

Зачаране, Пајпер (Холи Мери Комбс), Фиби (Алиса Милано) и Пејџ (Роуз Макгауан), су просто очаравајуће! Ова сезона је богата авантурама, хумором и интригама у борби натприродних сестара против зла. Од прве епизоде, када сестре треба да помогну невиној сирени, Зачаране вас позивају на неодољиво путовање кроз магични свет и натприродну акцију. Шта још Халивелове имају за вас? Једна од њих се заљубљује у злог Принца; постају супер-хероине из стрипа и моћне Грчке богиње како би спасле свет од Титана; удружују се са Леприконима! Погледајте ову сезону и уживајте уз Зачаране.

Ликови

Подаци: Ако се неки од споредних ликова не појави у епизоди, њено/његово име се не појављује у шпици.

Омоти

Списак епизода: септембар 2002 - мај 2003

Image Title Original Airdate Episode
5x01-Phoebe-Mermiad.jpg Вештичин реп, први део 22. септембар 2002 89 5.01
Морска сирена Мили обраћа се Халивеловима за помоћ пошто се пакт који је склопила за злом Морском вештицом не одвија по плану. Ако нађе човека да потврди истинску љубав према њој, може да остане жена, а ако не, мора да своју бесмртност да вештици. Пајпер мора да заштити нерођено дете као и да престане да паничи када је суочена са опасношћу.
5x02-Patty.jpg Вештичин реп, други део 22. септембар 2002 90 5.02
Фиби је постала морска сирена, а њене сестре и Лео покушавају да је убеде да се врати свом животу Зачаране. Пајпер баца чини да прекине своје паничење, али уместо да се суочи са страхом, она га потискује и излаже опасности и себе и бебу. Да би помогла сестри, Пејџ тражи Колову помоћ.
5x03-Piper-Fairy.jpg Срећно до краја живота 29. септембар 2002 91 5.T
Зла вештица убацује Зачаране у бајке, па тако Фиби иде на бал као Пепељуга, Пејџ једе отровну јабуку као Снежана, а Пајпер се суочава са великим и опасним вуком као Црвенкапа.
5x04-Piper-Paige-Leo.jpg Сиренина песма 6. октобар 2002 92 5.04
Кол и Фиби падају на чари Заводнице, која себи мами мужа, а затим и његову жену у намери да их убије. Пајпер, изнервирана јер Лео не схвата како је тешко бити трудан и Лео, фрустриран јер Пајпер не схвата посао Белосвица, замењују моћи захваљујући њиховом нерођеном детету.
Witches in Tights season 5.jpg Вештице у хеланкама 13. октобар 2002 93 5.05
Демон Арнон захтева од дечака по имену Кевин, који може да оживљава своје цртеже, да њему нацрта што више моћи и тако га претвори у моћнијег демона. Кевин ипак претвара и Зачаране у суперхероје како би оне зауставиле Арнона.
Charmed506 081.jpg Зло око 20. октобар 2002 94 5.06
Тражећи помоћ врачаре, Фиби открива да демон убија цигане и краде њихове очи. Папер жели код гинеколога, али је Лео забринут јер дете има велике моћи.
5x07-Phoebe-Barbas.jpg Симпатија за демона 3. новембар 2002 95 5.07
Барбас, демон страха, се враћа и краде Колове моћи. Сада Барбас прави план да убије зачаране суочавајући их са њиховим највећим страховима.
Piper in Time Vortex.jpg Вештица у правом тренутку 10. новембар 2002 96 5.08
Спашавајући живот свом новом дечку Мајлсу, Фиби себе доводи у опасност. Бакара, вештац из будућности, тврди да има задатак да убије Мајлса, како Фиби не би умрла уместо њега. Ипак, Бакарин план је другачији, па Фиби и Пејџ умиру, а Пајпер мора то да исправи.
5x09-Sam.jpg Ја сам Сем 17. новембар 2002 97 5.09
Када Кол одлучује да се преда својој злој судбини, напада Зачаране у нади да ће га оне уништити заувек и прекинути његову муку. У међувремену, Пејџ добија првог штићеника као Белосвитац па је шокирана када сазнаје да је човек кога треба да усмерава заправо њен отац кога никад није упознала.
Y Tu Mummy Tambien.jpg Твоја мумија такође 5. јануар 2003 98 5.10
Phoebe and Paige fall prey to Jeric, a demon in search of the perfect body to hold the spirit of Isis, his dead lover. To trap the spirit, Jeric mummifies Phoebe's body. Meanwhile, Cole tries to save Phoebe by making a deal with the demon.
5x11-Paige-Piper.jpg Значај постојања Фиби 12. јануар 2003 99 5.11
Кол покушава да уништи Зачаране користећи закон.
5x12-Paige-Tombstone.jpg Стота епизода 19. јануар 2003 100 5.12
Покушавајући да поново придобије Фиби, Кол баца чин којом мења стварност. У алтернативној стварности је Пејџ мртва, а моћ тројства уништена. Међутим, Пејџ је случајно избегла чин. Она налази сестре у алтернативној стварности које не знају да она уопште постоји.
5x13-Sisters.jpg Посета врача 2. фебруар 2003 101 5.13
Савет врача одлучује да су Зачаране подложне злу, па користи њихове опсесије како би их уништио.
5x14-Sisters.jpg Сањарење Сан Франциска 9. фебруар 2003 102 5.14
Демон напада Зачаране песком који је украо од пескара те оживљава најстрашније кошмаре сестара.
5x15-Leo-Sisters-Wyatt.jpg Дан када је магија умрла 16. фебруар 2003 103 5.15
Пајпер треба да се породи за шест недеља али мора да мирује због високог притиска. Фиби и Пејџ схватају да не могу да користе магију, а Лео да не може да лети.
5x16-Wyatt.jpg Бебин први демон 30. март 2003 104 5.16
Када бебу умало киднапују демони, Пејџ одлази на демонску пијацу како би открила ко су отимачи, али бива заробљена пре него што их уништи.
5x17-Paige-Gold.jpg Срећне зачаране 6. април 2003 105 5.17
Зачаране се удружују са Леприконима како би уништиле демона који убија Леприконе. Како би им захвалили, Леприкони им дарују срећу.
5x18-Kit-Collar.jpg Мачкина кућа 13. април 2003 106 5.18
Када Пајпер и Лео посете брачног саветника, Пајпер баца чини како би дозволила себи да буквално виде кључне моменте прошлости. Како год, чин им се обије о главу када Фиби и Пејџ преживљавају Пајперина сећања.
5x19-Paige-Nmphs.jpg Нимфе само желе да се забављају 20. април 2003 107 5.19
Када демон убије Сатира Вечног Извора, Сатирове шумске нимфе беже у Сан Франциско да нађу новог сатира. Након што Нимфе претворе Пејџ у једну од њих, вара их демон Тал.
Sense and Sense Ability - Death, Speachless and Blind.jpg Чулност и осећајност 27. април 2003 108 5.20
На вашару Крона претвара тотем "Не чуј зло, не види зло, не говори зло" у правог мајмуна који узима Пејџин глас, Фибин слух и Пајперин вид.
5x21-Sisters.jpg Некроманцер 4. мај 2003 109 5.21
Када сестре призову Баку да благослови бебу Вајата, она пада пред Некроманцером који жели да упије магичне духове матријархата Халивелових. У међувремену, сестре откривају једну од Бакиних тајни.
5x22-Goddesses.jpg О, моје богиње!, први део 11. мај 2003 110 5.22
Ослобођени Титани, Грчки митски богови, желе да убију Старешине. Титани умало убијају Фиби и Пејџ, али их спашава Крис, мистериозни Белосвитац из будућности. У међувремену, Лео даје сестрама божанску моћ да униште Титане упркос ризику да божанске моћи користе у сопствену корист. Фиби постаје богиња љубави, Пајпер постаје богиња Земље док је Пејџ богиња рата.
5x23-Leo.jpg О, моје богиње!, други део 11. мај 2003 111 5.23
Као моћне богиње, Зачаране морају да униште Титане пре него што Титани преузму земљу. Пајперин живот се претвара у пакао када Лео постаје Старешина. Пајперин губитак и бес омогућавају јој да уништи Титане, али по цену губитка Леа.
Претходна сезона:
Сезона 4

Чари Следећа сезона:
Сезона 6