Fandom

Charmed Wiki

Сезона 6

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Шеста сезона
Статистика
Епизода 23
Приказивана септембар 2003. – мај 2004.
Премијера Завршетак Овај свет је лош
Глумци

Чаробнице - Пајпер, Фиби и Пејџ - су се вратиле магији и држе вас опчињеним. Придружите се данашњим вештицама у фантастичним подвизима магије и натприродног хумора који вас оставља без даха. Ова сезона катапултира сестре у акцију када, маскиране као Валкире, иду да спасу Леа са острва прекрасних Валкира, жена ратница. Фиби и Пејџ cе суочавају са гладним Паук демоном који се појављује да поједе Пајпер, Фиби cе случајно претвара у духа из боце, и магичне го-го чизме воде Пејџ у прошлост. Мешавином заразног хумора, изузетних специјалних ефеката и интригантних прича добијате савршену натприродну забаву.

Ликови

Подаци: Ако се један од споредних ликова не појави у одређеној епизоди, његово/њено име се не појављује у почетној шпици.

Омоти

Списак епизода: Септембар 2003. - Мај 2004

Слика Наслов Датум изласка Епизода
6x01-Sisters.jpg Валкире, Први део 28. септембар 2003 112 6.01
Иако је Лео нестао, Пајпер је у изненађујуће добром расположењу, што је навело Пејџ да сумња да је Лео зачарао Пајпер. Међутим, Пејџине чини случајно изазивају потпуну амнезију код Пајпер. Позивајући Леа за помоћ, Фиби и Пејџ су откриле да је он заробљен на острву Валахала где владају жене ратнице. Фиби такође открива да је она емпата ...
6x02-Leo-Wyatt.jpg Валкире, Други део 28. септембар 2003 113 6.02
... Видевши Леа, Пајперин бол се враћа, што ју је навело да остане на острву, док су сви остали побегли. Ратници острва прате Пејџ и Фиби преко портала у Сан Франциско и почињу да пустоше град. У међувремену, Пејџ добија посао шетача пса и запрепашћена је када је један од њених паса заправо човек.
6x03-Sisters.jpg Не заборављај ме 5. октобар 2003 114 6.03
Када Вајат ненамерно дочара змаја, Чистачи, неутрална бића посвећена штићењу магије од откривања, узимају Вајата и бришу све знакове његовог постојања. Свесне да су заборавиле нешто важно, Пајпер, Фиби и Пејџ бацају чини да попуне празнине у сећању.
6x04-StillmanSisters.jpg Моћ три плавуше 12. октобар 2003 115 6.04
Када три зле сестре, магично украду идентитете и моћи Чаробница, Пајпер, Фиби и Пејџ убеђују Криса да су праве Чаробнице у намери да се врате свом животу.
6x05-Paige.jpg Љубав је вештица 19. октобар 2003 116 6.05
Када је најновији посао ставља између две магичне породице у рату, Монтана и Калавис, Пејџ се заљубљује у Ричарда Монтану и позива обе породице на примирје.
6x06-Piper-Wyatt.jpg Моје три вештице 26. октобар 2003 117 6.06
Забринут да Зачаране стављају своје личне животе пре својих вештичјих дужности, Крис сарађује са демоном који ствара алтернативну реалност за сестре погледом у њихове тајне жеље.
6x07-Leo-Chris.jpg Опстанак душа 2. новембар 2003 118 6.07
Пејџ открива да јој је нови газда склопио договор са демоном коме је продао своју душу за успешну каријеру. Игнорисањем Пајперине и Фибине молбе да се не меша, Пејџ продаје своју душу демону како би ослободила шефа.
6x08-Sword.jpg Мач и град 9. новембар 2003 119 6.08
Дама из језера тражи од Пајпер помоћ при заштити Екскалибура, легендарног мача у камену.
6x09-Sisters.jpg Мала чудовишта 16. новембар 2003 120 6.09
Након уништења демона Мантикоре, Пајпер, Фиби и Пејџ налазе сироче - бебу демона Мантикору. Знајући да је опасност близу, Крис каже девојкама да убију бебу, али оне верују да ако подигну дете са љубављу, то дете неће бити зло.
6x10-Chris-Bianca.jpg Крисова тајна 23. новембар 2003 121 6.10
Тајанствена жена из будућности, Бјанка, долази да украде Крисове моћи и врати га назад у будућност.
6x11-Sisters.jpg Вештичје порекло 11. јануар 2004 122 6.11
Након што облачи го-го чизме њене баке, Пејџ одлази у прошлост када је Пени била дете цвећа, док Фиби и Пајпер призивају Пени из мртвих како би им помогла да врате Пејџ.
6x12-Phoebe.jpg Зачарани Принц 18. јануар 2004 123 6.12
Када Вајата нападне демон, Пајпер одлучује да никада више неће излазити са мушкарцима зато што жели да остатак живота проведе у одгајању и чувању Вајата. Немоћне, Пејџ и Фиби одлучују да призову "Господина Правог" за Пајперин рођендан.
6x13-Sisters-Leo-Richard.jpg Искоришћена карма 25. јануар 2004 124 6.13
Када се Фиби, Пејџ и Пајпер случајно разоткрију као вештице испред Џејсона, он оставља Фиби. Ричард баца чини које би га ослободиле негативне карме његове породице, али случајно дух Мата Хари, стриптизете и дуплог агента Другог светског рата, улази у Фиби.
6x14-Sisters.jpg Легенда поспане Халивелове 8 фебруар 2004 125 6.14
Леов стари ментор у Магичној школи, Гидеон, тражи помоћ зачараних како би открили ко призива Безглавог Коњаника који напада наставнике. У међувремену, Фиби одлази на трагање визијом. Тако Фиби открива прави Крисов индентитет.
6x15-Phoebe.jpg Сањао сам Фиби 15. фебруар 2004 126 6.15
Фиби ослобађа духа из лампе, Џини, па тако сама постаје дух из лампе. Нервозан јер му време истиче, Крис користи Фиби да би Пајпер приближио Леу, али она схвата његове жеље превише буквално. Осећајући да ће изгубити Пејџ, Ричард краде боцу како би пожелео да Пејџ поново буде у његовом животу, међутим то не функционише баш добро.
6x16-Paige.jpg Удварање Вајатовог оца 22. фебруар 2004 127 6.16
Црносвитац шаље Леа и Пајпер у духовну раван. Док Фиби и Пејџ покушавају да нађу начин да их врате, Крис полако умире.
6x17-Phoebe.jpg Годишњица матуре 14. март 2004 128 6.17
Када Фиби чита стих који је измислила у средњој школи, претвара се у тинејџерку, и то баш на дан њене годишњице матуре...
6x18-Phoebe-Paige-Leo.jpg Ротирајући град 18. април 2004 129 6.18
Пајпер је киднапованa од стране Паук Демона, створења које се појављује сваких сто година да се храни моћним магијским бићем. Током напада, Крис је заражен отровом тог демона, због чега и сам постаје тај паук.
6x19-Sisters.jpg Злочини вештица 25. април 2004 130 6.19
Савет Демона и Старешина који штити магију узимају Фибине моћи у замену за Дерилов живот.
6x20-Paige-Good.jpg Погрешан дан Господина Правог 2. мај 2004 131 6.20
Пошто је Пајпер у Магичној школи, а Фиби без активних моћи, Пејџ, испуњавајући све дужности вештица призива "Господина Правог" како би јој помогао, али случајно призива и његовог злог близанца. "Господин Погрешни" користи своје феромоне да превари Пејџ како би она убила своје сестре.
6x21-BoS.jpg Ратови вештица 9. мај 2004 132 6.21
Свестан да су Пајпер, Фиби и Пејџ на прагу открића да он јури Вајата, Гидеон прави план са два демона да Зачаране учествују у емисији "Ратови вештица".
6x22-Sisters-Bad.jpg Овај свет је лош, први део 16. мај 2004 133 6.22
Гидеон отвара портал који води Криса и Леа у паралелни свет где зло влада. Фиби и Пејџ путују у паралелни универзум како би их спасле. Међутим, са својим злим двојницама сазнају да је Вајат незаштићен и у опасности од Гидеона...
6x23-Leo-Chris.jpg Овај свет је лош, други део 16. мај 2004 134 6.23
... По повратку у свој свет, Фиби и Пејџ схватају да је њихов свет сада превише добар због нарушавања теже, и сваки мали прекршај представља кривично дело за које следи смртна или телесна казна. У новом свету Гидеон преко Барбаса вара Пајпер да баци чини на Фиби и Пејџ, тако да оне заборављају на Гидеона и његове зле намере. Са сестрама под чаролијом, Лео и Крис треба сами да зауставе Гидеона. У међувремену, Пајпер рађа бебу Криса али са компликацијама.
Претходна сезона:
Сезона 5
Чари Следећа сезона:
Сезона 7