Fandom

Charmed Wiki

Сезона 7

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Седма сезона
Сезона 7.png
Статистика
Епизода 22
Приказивана септембар 2004. – мај 2005.
Премијера Позив у помоћ
Завршетак Нешто вештичје одлази
Глумци

Пратите Зачаране, Пајпер, Фиби и Пејџ , у њиховом напетим авантурама натприродних моћи! У овој сезони магичне Халивел сестре су позване да путују назад у време, да заштите невине од смртоносног демона Сарпедон и моћну Књигу Сенки од Занкуа. Придружите се сестрама у битци када земљи предстоји пропаст,када ће свемоћни Аватари из древног Египта победити било кога ко угрожава њихове утопијске трансформације света! Ова сезона је испуњена са чистим узбуђењима и романтиком. Моћ Тројства никада није била боља!

Ликови

Подаци: Ако се један од споредних ликова не појави у одређеној епизоди, његово/њено име се не појављује у почетној шпици.

Омоти

Списак епизода: септембар 2004 - мај 2005

Слика Назив Датум приказивања Епизода
7x01-Paige-Book.jpg Позив у помоћ 12. септембар 2004 135 7.01
Опорављајући се од губитка Криса из будућности, заштитнички настројена Пајпер и Барбасом опседнути Лео одлазе на Хинду венчање, где их запоседају Хинду богови, Шакти - богиња стварања и Шиву - бог уништења.
LadyGodiva.jpg Пројекат голе вештице 19. септембар 2004 136 7.02
Пејџ се труди да спаси школу магије али ученици уопште не помажу. Један од ученика случајно призива Леди Годиву и Лорда Дајсона, демонског барона који се храни људским потиснутим емоцијама.
7x03-Grams.jpg Што више то боље 26. септембар 2004 137 7.03
Иако се Пајпер противи, Фиби и Пејџ призивају баку за Крисово крштење. Да би зауставила ривалство браће, бака баца чини на њих, али сестре враћа на менталитет тинејџерки.
7x04-Book.jpg Зачаррране 3. октобар 2004 138 7.04
У својој потрази за умрлим вештицама, Пејџ се сусреће са капетаном Црним Џеком Катингом, злогласним пиратом из 18. века који тражи фонтану младости како би преокренуо проклетство због којег стари али не може да умре.
7x05-Paige-Piper.jpg Шест стопа под земљом 10. октобар 2004 139 7.05
Када демон Сирк покуша да уништи људски део себе тако што убија сву своју родбину, Пејџ баца чини због којих нико на свету не може да умре. Изнервиран јер има вишак посла, анђео смрти инсистира да му зачаране помогну да среди хаос које су направиле и убија Пајпер како би му помогла да врати све у нормалу.
7x06-Sisters.jpg Плав месец 17. октобар 2004 140 7.06
Сумњајући да је Лео убио Золу, Старешине додељују сестрама новог Белосвица. Када је нови белосвитац умало убијен, Старешине криве Леа. Покушавајући да докажу Леову невиност, Пајпер, Фиби и Пејџ откривају да су заправо оне чудовишта.
7x07-Phoebe.jpg Неко да ме пази 31. октобар 2004 141 7.07
Агент Броди убеђује Пејџ да му помогне да реши случај. Када заједно открију да демон лови Чуваре невиних и користи их да заштити самог себе, Броди мора да помогне сестрама да се ослободе демона пошто оне губе своје чуваре.
7x08-Paige-Kyle.jpg Зачаране тридесетих 14. новембар 2004 142 7.08
При истраживању убиства у Магичној школи, Пејџ и Кајл улазе у незавршену књигу коју су написала два ученика пре двадесет година. Они учествују у филму тридесетих година, где их јуре гангстери који траже познатог сокола.
7x09-Piper-Leo.jpg Постоји нешто у вези Леа 21. новембар 2004 143 7.09
Лео открива Пајпер да је он Аватар упркос упозорењима осталих Аватара да Пајпер треба сама то да открије у своје време. Фиби и Пејџ зову Кајла у помоћ, али његова реакција на новости проузрукује ужасне резултате.
7x10-Phoebe.jpg Вештичја заштита 28. новембар 2004 144 7.10
Аватари траже од Леа да заштити Пророчицу од демона који желе да је убију. Пророчица показује Фиби будућност која их очекује без демона, када Аватари направе Утопију, тако да Фиби и Пајпер верују да су Аватари добри.
7x11-Piper-Phoebe.jpg Обичне вештице 16. јануар 2005 145 7.11
Још увек несигурна, Пајпер се слаже да замени моћи са Фиби, како би видела Фибину визију. Међутим, Занку, најснажнији демон Подземља, их напада током замене због чега сестре губе моћи.
7x12-54-sisters-avatars.jpg Екстремна преправка: Светско издање January 23, 2005 146 7.12
Док се Аватари спремају да претворе свет у Утопију, обавештавају Зачаране да сви људи морају заспати док оне убијају преостале демоне. Броди, још увек неповерљив, тражи помоћ од Старешина, али позив пресреће Занку. Броди се слаже да помогне овом демону тако што ће направити сестре параноичним. Броди успева да убије једног Аватара али за то плаћа животом.
7x13-Book.jpg Крај света 30. јануар 2005 147 7.13
Док Зачаране уживају у новом свету, Лео схвата да не постоји слобода избора, јер Аватари управљају људима и њиховим судбинама како се не би створио конфликт. Аватари одлучују ко живи, а ко умире, па се то Леу не свиђа. Да би их спречио, Лео тражи помоћ од демона.
7x14-Paige-Drake.jpg Искористи демона 13. фебруар 2005 148 7.14
Када Пејџ тражи новог професора књижевности у Магичној Школи, открива да је један од кандидата, Дрејк, бивши демон који је направио договор са врачем како би постао човек.
7x15-Phoebe.jpg Приказ духа 20. фебруар 2005 149 7.15
Фиби, Пејџ и Дрејк откривају да је Мајк, Дерилов пријатељ, запоседнут од стране човека који је умро 1899 године у пожару у ком је страдало стотину људи. Међутим сви они су изгубљене душе које су осуђене да ту ноћ преживљавају вечно.
7x16-Piper-Cole.jpg Седам година вештица 10. април 2005. 150 7.16
Демон напада Пајпер која завршава у коми. Чекајући између живота и смрти, Пајпер је изненађена када те тренутке проводи у Коловом друштву.
7x17-Calender-Weapon.jpg Тражи мушки 17. април 2005 151 7.17
Занку напада Леа у нади да ће сестре отићи у Магичну Школу како би он могао да потражи Нексус и ослободи Сенку. Вајат смањује Леа и Пајпер и убацује их у кућицу за лутке како би их заштитио.
7x18-Box.jpg Мала кутија ужаса 24. април 2005 152 7.18
Зачаране се тркају са временом када Пандорина кутија пада у руке демона који жели да на свет пусти ужасе које иста садржи. Фиби и Пајпер покушавају да нађу Наду, Чувара кутије.
7x19-Piper-Phoebe.jpg Наказна Фиби 1. мај 2005 153 7.19
Када Имара, зла вештица баци чин којом мења тела с Фиби, Фиби бива заробљена у кавезу у туђем телу.
7x20-Piper.jpg Замишљени пријатељи 8. мај 2005 154 7.20
Непознато сестрама, беба Вајат има новог замишљеног пријатеља који је у ствари демон. Да би разумела Вајата, Пајпер баца чини али призива старијег Вајата из будућности.
7x21-Sisters.jpg Смрт им лепо стоји 15. мај 2005 155 7.21
Занкуов план да направи сестре рањивим како би он могао да украде Књигу сенки успева када Фиби губи невиног, а он се враћа из мртвих да би је окривио. Пејџ је разочарана када је њен нов штићеник мртав.
7x22-Sisters.jpg Нешти вештичје одлази 22. мај 2005 156 7.22
Када коначно узима Књигу сенки, Занку планира да преузме Нексус и моћи Сенке. Како би то спречиле, сестре му скрећу пажњу на себе. Међутим, схватају да је једини начин да га униште ако жртвују себе.
Претходна сезона:
Сезона 6
Чари Следећа сезона:
Сезона 8