Fandom

Charmed Wiki

Старешине

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Старешине , такође знани као и Савет старешина су збор моћних белосвитаца који саветују магична бића и воде ниже белосвице. Њихова улога је да заштите Опште добро што и чине наводећи белосвице како да штите добре вештице и људе који ће тек постати белосвици. Старешине прате и штите вештице, белосвице и чак и људе са Небеса. Они комуницирају са вештицама преко белосвтаца, упозоравајући их на велике претње.

Када је вештицама потребан савет о демонима, или о било чему другом о чему не знају ништа, могу питати Старешине слањем својих белосвитаца код њих, као што су сестре слале Леа.

Мало је вештица било на земљи. Тек када је нешто озбиљно они орбују на земљу. Старешина који је највише времена провео на земљи је Лео, који је и једини Старешина који има породицу. Још неколико Старешина су често орбовали на земљу као што су Гидеон, Сандра и Один.

Историја

Око 1000. године пре нове ере, Старешине су увиделе Титане као претњу за свет и за њих. Тада су ослободили моћи грчких богова и дали их смртницима који су успели протерати Титане и заробити их. Моћи су им удариле у главу те су себе прогласили правим боговима и покушали завладати цветом. Старешине су им скинуле моћи и заклеле се да више никада неће ослободити ове моћи. Од тада Старешине су преузеле бригу о свету. Старешине су забрањивале брак Пајпер Халивел и Леа Вајата, када су биле убеђене да тај брак неће сметати никоме дозволили су тај брак 2001. године ( сезона 3 ). Када је Лео спасао свет и Старешине, оне су га унапредиле у Старешину. Ипак Лео је проводио превише времена на земљи, постао Аватар, а касније и пао са небеса и постао смртник, што до тада ниједан Старешина није учинио до тада.

Прилози

(текст из Књиге Сенки:)

Старешине

 Такође су познати каи и Оснивачи, они су највиши ниво
 белосвитаца. Старешине контролишу редове белосвитаца 
 и прате добре вештице. Они нису свезнајући 
 али њихова мудрост може помоћи.

Моћи и Способности

Невидљивост

Електрокинеза

Телекинеза

Орбовање

Телекинетичко орбовање

Манипуација сећањима

Левитација

Реконструкција

Супер снага

Призивање

Магични штитови

Бацање чини

Прављење напитака

Телепатија

Имунитет

Бесмртност

Емпатија

Списак Старешина

Знане Старешине

Џонас

Кевин

Один

Сандра

Роланд

Арамис

Адаир

Бивше Старешине

Лео Вајат

Преминуле Старешине

Сесил

Гидеон

Рамус

Зола