Fandom

Charmed Wiki

Сукуба

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Сукуба
Succubus1.jpg
Име
Сукуба
Место рођења
-
Датум рођења
...-1999.
Раса
Демон
Статус
Преминулла
Породица
-
Тумачио/ла је
Хејди Марк
"Дакле, ово чудовиште је зла и сексуална оптужена вештица?"
- Фиби Халивел

Сукуба је некадашња вештица која је склопила договор са тамом. Сукуба је одустала од свих људских емоција и постала предатор, тражећи снажне мушкарце како би се хранила њиховим тестостеронима. Зачаране су се суочиле са Сукубом под именом Дарла.

Историја

1999.-те, Фиби је имала ноћне море о томе како проводи стравствену ноћ са мушкарцима а затим их убија. После је препознала мушкарце на сликама које је Дерил дао Пру. Сви мушкарци су били убијени и сав тестостерон им је био исисан. Фиби је почела да верује да је она убица.

Сестре су затим посетила агенцију за упознавање под називом "Лепа романса", где су упознали Дарлу. Уписала их је као друштвене особе. Када је стигла, Дарла се фокусирала на Овена Гранта. Међутим, Зачаране су бациле чини како би пратиле убицу, коју су идентификовали као Сукуба. Али, те чини су претвориле Пру у мушкарца. Дарлу је затим почела да привлачи Пру, под називом Мени Ханкс. Међутим, Мени је започео тучу са Овеном и обојица су били ухапшени. Дарла је затим пропустила још једну "поноћну ужину" због чега је њена психичка конекција са Фиби ојачала. 

Наредне вечери, Мени је уговорио састанке са неколико жена за које су сестре сматрале да је Сукуба. Дарла је затим намамила Менија у уличицу и искористила своје моћи на "њему". Пајпер и Фиби су интервенисале и Пајпер је заледила Дарлу. Инспектор Смит и Дерил су убрзо стигли и Дарла се одледила, полетела и напала инспектора Смира. Када је хтела да нападне Дерила, упуцао ју је и чинило се да ју је убио.

Иследник је дао дијагнозу да у Дарлином ендокрином систему има висок ниво тестостерона и био је поприлично сигуран да је она убица којег полицајци траже.Инспектор Смит је бацио поглед на Дарлу и она се пробудила, напала га и исисала му сав његов тестостерон. Када се коначно поптуно нахранила, кренула је за Менијем и и убрзо одвела кроз прозор купатила на спрату. Пошто је Дарла заводила Менија, Фиби је успела да успостави контакт с њим преко Сукубе. Успела је да допре до Менија и "он" је уништио Дарлу пославши је до њеног гнеза где је изгорела у пламену.

Дарла

Дарла
2x05-Heidi.jpg
Име
Дарла
Место рођења
-
Датум рођења
...-1999
Раса
Сукуба
Статус
Преминула
Породица
-
Тумачио/ла је
Хејди Марк
Дарла је сукуба која је радила у "Лепој романси", агенцији за упознавање, у области Сан Франциска.