Fandom

Charmed Wiki

Танџела

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

255px-Tanjella.png
Танџела је била млада црвенокоса вештица која је имала своју магичну радњу где су Пру и Фиби куповале на петак 13. Танџела је била веома сујеверна и затворила је радњу раније него обично. Чим ју је затворила, Барбас се појавио с намером да начини своју прву жртву. Покушала је да се одбрани амајлијом али јој је Барбас рекао да амајлије не функционишу на њему. Након тога је почео да открива њен највећи страх, да буде закопана у земљотресу. Затим је учинио да се то и догоди, због чега је Танџела добила срчани удар од страха и на месту остала мртва.

Танџелина радња

180px-Tanjella'sshop.jpg
Иако се не спомиње назив њене радње, Танџела је држала једну тајанствену радњу у Сан Франциску. Ствари које је продавала су биле разнолике попут привезака, амајлија а највише биљка и осталих ствари. Такође је била члан Вика Групе која се спремала за вештичарење поводом пролећне равнодневнице. Поред касе је имала велику књигу са списком имена купаца које је уписивала због попуста. Након што је убијена, Барбас је украо имена вештица са листе да би их уловио.