Fandom

Charmed Wiki

Таркин

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Tarkin.png

Таркин

Таркин је био дугогодишњи члан Братства Торна, друштва за демоне вишег ранга. Био је добар пријатељ са Балтазаром, деомонском половином Кола Тарнера. Заједно са Тригом, он је био нешто најближе што је Кол могао да назове пријатељем. Међутим, више је био лојалан Братству него Балтазару. Био је спреман да убије Кола, када су сазнали да шпијунира Братство, али је пристао на план њиховог лидера Рејнора да окрену Кола поново ка злу, уништавајући Фибину љубав ка њему.

Да би окренули Кола поново на злу страну, Рејнор му је наредио да украде две половине од заштитне амајлије које су носиле две вештице. Кол није убио прву вештицу, али је Рејнор то урадио уместо њега, да убаци сумњу међу Чаробнице. Таркин је послат као подршка од стране Рејнора, када је Кол био послат да украде другу половину амајлије. Међутим, Чаробнице су их спречиле да убију вештицу. Таркин и Балтазар (Кол је присилно морао да се промени у Балтазара како би убедио Таркина да је зао) су се снажно борили, али на крају су били принуђени да се повуку. 

Таркин је последњи пут виђен како напада Пру и Пајпер као диверзију док Рејнор напада вештицу која носи другу половину амајлије у поткровљу. Када се појавио, Пајпер покушава да га замрзне, али га случајно разноси са својом новом моћи убрзавања молекула. Упркос томе што је уништен, Таркин је успео да скрене пажњу сестрама довољно дуго да Рејнор натера Кола помоћи чини да убије вештицу која је носила другу половину амајлије, тиме прекидајући накратко везу између Фиби и Кола. 

Моћи и Способности :

Таркин је био изузетно моћан демон, будући да је био бесмртан, веома отпоран на повреде, и имао друге основне моћи које су имали и други чланови Братства, као што су шимеринг (демонски облик телепортације) и способност бацања енергетских лопти. Такође је показао моћ осећања, јер је био способан да пронађе где се Кол крије док се припремао да нападне вештицу. Таркин је такође био први демон кога је Пајпер уништила са својом новом моћи.