Fandom

Charmed Wiki

Тајне и момци

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Чари
Сезона 1, епизода 14
MaxPrueMain.jpg
Пру помаже Максу
Подаци о епизоди
Датум изласка 17. фебруар 1999.
Написао Констанс М. Бурџ, Бред Керн и Шерил Ј. Андерсон
Режирао Џејмс А. Контнер
Продукцијски кôд 4398013
Списак епизода
претходна
Од страха до вечности
следећа
Има ли Вавароге у кући?

Тајне и момци је четрнаеста епизода прве сезоне серије "Чари".

Резиме

Пру помаже младом вешцу који је киднапован и гради жељу за својом децом. Фиби открива да је Лео заправо белосвитац, чувар добрих вештица, што га тера да раскине с Пајпер.

Заплет

Док су Гордан Френклин и његов син Макс вечерали на каучу, двојица разбојника су разбила врата. Разбојници су отели Макса и рекли Гордану да ником не говори ако жели да види свог сина Макса сутрадан.

На тавану, сестре праве пролећно спремање, и Пру помаже својом телекинезом. Пајпер проналази Фибине старе дневнике где је, како она каже, записивала све своје тајне. Пајпер и Пру говоре да никад није умела да чува тајне, чак ни Пруину рођенданску журку. Док Пајпер и Фиби желе да сачувају старе играчке за своу децу, Пру жели да се реши својих играчака јер сматра да не би била добра мајка и да је свет препун насиља а у њиховом случају и демона.

Разбојници су завезали Макса и заробили га у ауто шопу и рекли му да мора да раду оно што му кажу ако жели да живи. Један од њих спомиње да му је брат рекао како је Макс успео да искључи алармни систем.

Табла за призивање духова  почиње да се помера и Пру записује њену поруку "Помоћ Макс". Сестре не знају шта би требале да ураде. Сутрадан, Пајпер се преко телефона свађа са Харијем, новим шефом у "Земљотресу". Хари је заменио све њене ножеве. Док излази, налеће на Леа . Срећна је што га види и Фиби му говори да им лустер трепери.

Пру одлази до Ендија и говори му за Макса. Жели да зна како она то зна а све чега је она могла да се сети била је табла за призивање духова. Енди нема запис о несталој особи по имену Макс.

Разбојници терају Макса да искључи безбедносни систем фабрике микрочипова. Макс се концентрише и плоча се квари. Један од рабојника улази кроз предња врата и излази напоље - не желе ништа да украду, већ само да тестирају Макса. Док излази напоље, један од чувара га сусреће. Разбојник вади пиштољ и пуца у чувара, ранећи га. За то време Пајпер долази у "Земљотрес" и свађа се са Харијем. Он је не поштује, мења мени и носи шортс уместо погодне кухињске униформе. Пајпер покушава да га отпусти или јој он одговара да не може то да уради. Пајпер га залеђује и баца његове крабе у равиолама у ђубре.

Фиби изненађује Леа који лебди да би поправио лустер. Лео јој објашњава да је он Белосвитац, анђео чувар добрих вештица. Послале су га Старешине  да надгледа Зачаране од дана када су добиле своје моћи. Показује Фиби своје моћи тако што јој угреје чај. Лео признаје да се вратио да помогне Максу, новом младом вешцу. Рекли су му да неко тера Макса да користи своје моћи у зле сврхе и да је манипулисао таблом за призивање духова да би Пру могла да му помогне. Лео моли Фиби да ува његову тајну. Говори јој да се заљубио у Пајпер али да Вештицама  и Белосвицима није дозвољено да буду заједно.

Енди посећује Пру на послу.Она склања таблу за призивање духова коју је понела од куће у фиоку. Енди је пронашао Макса који је виђен у провали фабрике микрочипова. Такође говори да је био код његовог оца и да је било очигледно да нешто зна али да се плаши да каже. У међувремену, табла се поново помера и Пру забележава "Киднапован ауто шоп". Пру зове Пајпер и говори јој шта се догађа али их Хари прекида. 

Лео се мучи како да прекине са Пајпер.

Пру одлази до Гордана. Одбија да прича са њом док му није открила да је вештица. Гордан јој говори да је и његова жена, Полет, била вештица али да није открила да је и њихов син, Макс, такође вештац. Када је умрла, пре три месеца, Макс је одједном почео да добија моћи а Гордан није знао шта да ради и да му каже. Пру спомиње ауто шоп као траг а Гордан спомиње Максовог другара Денија. Испоставља се да Денијев брат, Дејвид, један од разбојника, ради тамо.

Пру добија неке информације од Денија i одлази до ауто шопа са Горданом. Проналази Макса и одвезује га, али се појављује један од разбојника у тренутку када покушавају да побегну. Пру га избацује кроз врата. Појављује се и други разбојник и њега такође избацује. Баш када покушавају да побегну, један од њих се враћа и удара је у главу. Када се Пру освестила, сазнаје да је Макс обавијен експлозивом. Један од разбојника има прекидач и прети да ће дићи у ваздух Макса ако Пру опет нешто покуша.

Макс се стиди својих моћи али му Пру говори да је то поклон. Макс јој говори да га отац мрзи због тих нових моћи а она му одговара да је и њему то све ново. Обећава му да ће га штитити. 

Лео покушава да раскине да Пајпер али не може да нађе праве речи. Фиби се појављује у незгодном моменту док Хари опет виче на Пајпер.

Дерил показује Ендију слике Микија Џексона, једног од разбојника. Мики је опљачкао банку и мисле да планира још једну пљачку. Не знају где се Макс уклапа. Фиби зове, распитујући за Пру а Енди се распитује за Макса. Фиби измишља изговор и спушта слушалицу. Лео не успева да осети ни Пру ни Макса. Пајпер улази у дневну собу где су Фиби и Лео. Фиби одлази остављајући их саме. Лео још једном покушава да раскине са Пајпер, она га залеђује и зове Фиби. Она јој не даје одговор. Лео јој говори да је "заручен" и да мора да оде, поново. Пајпер признаје да је Лео "географски непожељан", љуби га и одлази. Лео добија "звонце" и одједном излази на врата.

Разбојници товаре комби пиштољима. Пру прича о вештичјим стварима са Максом. Говори му да осећа његов бол;  њена мајка је умрла када је она отприлике имала година колико и Макс. Такође говори да није очекивала да добије моћи, али да мора да се избори са тим као и Макс, заједно са очевом помоћи. Пру покушава да спаси Макса, али је ухваћена. Пру говори Максу о његовој моћи психокинезе. Разбојник им наређује да уђу у комби. Појављује се Гордан и моли их да пусте Макса. Разбојник гура Пру и Макса у комби а Мики пуца у Максовог оца. Ноћ је и разбојници наређују Максу да искључи сигурносни систем банке и да отвори трезор. Њих четворо улазе у банку и разбојници почињу да краду новац. Пру охрабљује Макса да искористи своју моћ, показујући погледом на његову бомбу. Деактивира бомбу која је прикачена на њега и активира аларм. Чувари се појављују, али Пру види да су разбојници већ спремили своја оружја и одбацује чуваре са пута пре него што разбојници крену да пуцају на њих. Мики бесно притиска дугме и изненађује се јер се ништа не дешава. Пру им је отргнула оружја из руку. Пре него што успевају да схвате шта се догађа, убацује их у трезор и закључава унутра.

Гордан је близу смрти, када се појављује бела светлост. Он мисли да је то Полет али је уствари Лео. Лечи његову рану од метка, охрабрује га да настави да добро одгаја Макса и нестаје. Пру и Макс се враћају до комбија и налазе Гордана неповређеног. Гордан позива Пру да са њим посети Полетин гроб.

Лео је отишао и Пајпер мисли да он има неку тајну. Фиби говори њој и Пру да је Лео уствари Белосвитац и да није требало да се заљуби у Пајпер. Ниједна од њих две јој не верује и мисле да је веома детињаста и да би могла да пише књиге за децу.. 

Ликови