Fandom

Charmed Wiki

Уклета слика

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

CursedPainting.jpg

Уклета слика

"Ово је слика готичког замка, непознат аутор, око 1920их. Уље на платну, 20 до 28. Госпођице Френклин, шта сте рекли, одакле Вам слика?
Пру Халивел прича о слици.

Уклета слика је највероватније креирана и касније зачарана од стране вештице под именом Нел 1920-их. Искористила ју је да би вечно заробила вешца Малколма написавши чини испод слике коју само он може да прочита својим рендген видом. Када ју је прочитао, заробио се унутар замка у слици.

Историја

Наредних 70 година, вештица Џејн Френклин је чувала слику и тражила начин да ослободи свог љубавника преко Зачараних. На крају је пронашла Пру Халивел и донела јој слику у аукцијској кући Бакленд. Када је Пру прочитала запис након што га је видела рендгеном, постала је заробљена, док је њена сестра Пајпер касније учинила исту грешку.

Фиби, под утиском паметних чини, пронашла је запис да их ослободи. Међутим, када је покушала да пошаље чини сестрама, Малколм их је украо и ослободио се из слике да би се уједињио са Џејн. Када је Џејн запалила слику, Фиби је заробила себе заједно са њима у слику и украла чини да би спасила себе, своје сестре и Кит, која је била послата са чинима. Малколм и Џејн су на крају умрли у пожару а слика је уништена.

Инскрипција

X-ray-painting.jpg

Да се ослободи оно што је изгубљено

Absolvo amitto amplus brevis. Semper mea.

превод

Да би ослободили оно што је изгубљено изговорите ове речи. Заувек мој.

Речи ће нас ослободити

Verba Omnes Liberant.

превод

Речи ће нас ослободити.

Белешке и занимљивости

  • CursedCastle.gif
    Замак на слици је рађен по узору на Herstmonceux замак у Ист Сусексу, Уједињено Краљевство. Слика изгледа слично као замак али има неких мањих промена.