Fandom

Charmed Wiki

Улица Прескот

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

The Manor.jpg

Улица Прескот — Дом Зачараних.

Племићка кућа Халивелових налази се у улици Прескот, Сан Франциско, Калифорнија. Кућа и Нексус се тамо налазе већ генерацијама. Пени, Пру и Енди Трудо умрли су у улици Прексот. На почетку серије, прецизније у епизоди „Четврта сестра“, речено је да је адреса Халивелових 7571 улица Прескот, али касније, од епизоде „Од страха до вечности“, установљено је да је адреса Халивелових заправо 1329 улица Прескот све до краја серије.

Седамдесетих, Енди Трудо и његова породица боравили су у близини ове улице, али су се касније преселили у Портланд. Преко пута куће Халивелових налази се плава кућа у којој живе демони који мењају облик, Маршал, Фриц и Синда који су се појавили у епизоди прве сезоне „Хвала што си непроменљив“. С десне стране куће Халивелових налази се кућа Дена Гордона и његове сестричине, Џени Гордон, који су се појавили у другој сезони, као и Гђа Нобл у шестој сезони („Овај свет је лош“). У једном делу шесте сезоне, сестре Стилмен заузеле су кућу преко пута након што су убиле претходног станара — исту кућу у којој су били демони који мењају облик („Моћ три плавуше“). Касније је откривено да Дениз, једна од двоје људи који су преузели Пајперину моћ у седмој сезони, комшиница је дуго времена Халивеловим и увек је игнорисала натприродне појаве које су се дешавале у њиховој кући („Обичне вештице“).

Такође је и био дом за:

Halliwell Manor Shot.jpg
Prescott St House 1.jpg
Prescott St House 2.jpg
Prescott St House 3.jpg
Prescott St House 4.jpg
Prescott St House 5.jpg

Погледајте