Fandom

Charmed Wiki

Успоравање молекула

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Usporavanje molekula (poznato kao Zaledjivanje) je moc koja moze da uspori molekule nekog objekta, do tacke kada prestanu da se pomeraju/zalede/ Ovo je prva moc od Pajper Halivel. U pocetku, Pajper je ovu moc aktivirala u strahu ili panici, tako sto je mahnula rukom i zaledila metu, takodje mogla je da zaledi stvari koje su u istoj prostoriji sa njom, ili koje su ispred nje, i koje su na odredjenoj daljini, objekat bi bio zaledjen nekoliko sekundi.

PiperFreeze.gif

Pajper zaledjuje

Kada se nalazila na otvorenom prostoru, nije se znalo koliki je domet njenih moci, ali moglo se primetiti da je mogla da zaledi kamion i kolica za bebu sa druge strane ulice. Vremenom Pajper je mogla da zaledjuje ljude i objekte komandom.

U pocetku, Pajper se plasila svoje moci, ukljucujuci da je bila nervozna osoba, i mogla je da slucajno zaledi nekoga, ali je uvezbala svoje vestine za koriscenje ove moci, mogla je da zaledi bez straha ili panike, i mogla je da odledi objekat, mogla je da zaledi nekoga duze vreme, mogla je da zaledi i odledi zeljeni objekat ili delove, a da nema efekta na ostalu sredinu. Ova moc je napredovala toliko da je Pajper mogla da kompletno zaledi clana Trijade. Takodje je naucila da zaledi dobre vestice koje nije mogla da zaledi u pocetku serije.. U buducnosti, Pajper je slucajno zaledila ceo blok.

Pipers Stance.jpg
Energy Ball Frozen.jpg
797px-Calerajensen.jpg