Wikia

Charmed Wiki

Чари

Разговор0
236страница на викију

srЋирилицаLatinica

                                                            ==Cari  ==

Sestre Halivel,Fibi(Alisa Milano),Pajper(Holi Mari Koums),Pru(Sanen Doerti) su bile obicne devojke iz San Franciska.Ipak,jednoga dana zivot im se u korenu promenio.

                                                            ==uvod  ==

Sest meseci nakon bakine smrti,Fibi se doselila u San Francisko.Na tavanu je otkrila 'Knjigu senki'i nesvesno procitala vradzbinu koja ih je pretvorila u vestice i tu nastaju zacarane.U pocetku im je sve to izgledalo cudno,ali su se brzo navikle na njihov vesticji zivot.

Prvobitna postava za 'cari' bila je Pru Halivel,Pajper Halivel i Fibi Halivel,a glumile su ih redom Sanen Maria Doerti,Holi Mari Koums i Lori Rom.Lori Rom je napustila seriju iz licnih razloga,pa je Alisa Dzejn Milano preuzela tu ulogu.Zbog nesuglasica Sanen Doerti i Alise Milano,Doerti je zauvek izbacena iz serije,i napisana je epizoda koja sve to pokriva.Da trojstvo ne bi bilo unisteno,Pejdz Metjuz(Rouz Makgauan)je poslata da ga obnovi.

                                                            ==Knjiga senki  ==

'Knjigu senki' su pisale vestice,njihovi preci.Ona je mnogo koristila devojkama jer je sadrzala mnoga znanja o demonima,razne napitke i cini.Mogla je da radi mnogo toga npr.sama da se cuva od zlikovaca i onih koji pokusavaju da je ukradu.Evo recimo nesto o sledecim demonima izvuceno iz knjige senki:

  • BALTAZAR-Demon koji nozem ubija vestice.Moze se ubiti napitkom koji se pravi od parceta njegovog mesa
  • BANSI-One nisu demoni,vec nekadasnje vestice.One ubijaju ljude sa nekim bolom,a vestice pretvaraju u Bansi.Njihov smrtonosni vrisak ubija zrtvu.Nju mogu da cuju samo psi.
  • SHEKS-Demon vetra koji je ubio Pru.Moze se unistiti jedino vradzbinom.

                                                                ==Moci  ==

Pru,kao najstarije dete u porodici Halivel je nasledila najvise moci iz loze.Njene moci su telekineza(moc pomeranja stvari umom)i astralna projekcija(moc da svoj astralni deo prebacis na odredjeno mesto.)Pajperina moc je paralisanje(moc da toliko uspori stvar je na kraju zaledi).Kasnije je dobila moc molekularnog zapaljenja(moc da toliko ubrza stvar da na kraju eksplodira.)Fibi je dobila moc predvidjanja,a kasnije levitacije i empatije.Levitacija je moc koja ti omogucava da letis,dok je empatija moc osecanja tudjih emocija.Pejdz(koja se kasnije pojavila)je imala moc teleportovanja(moc koja ti omogucava da sa jednog mesta dodjes na drugo),Pomeranje stvari i menjanje lica.Kasnije je naucila da koristi i isceliteljske moci.Iako je svaka za sebe jaka,najjace su zajedno,kada cine trojstvo.Tada su skoro nepobedive.

                                                               ==Belosvitac  ==

Svaka vestica je jaka, ali mora da ima svog pomocnika,belosvica.Belosvitac je nesto kao Andjeo cuvar.I zacarane imaju svog belosvica,a to je Leo Vajat.Njegov posao je da stiti svoje sticenice i da ih leci kada su povredjene svojim isceliteljskim mocima.Bilo je zabranjeno da se belosvitac i vestica zabavljaju,ali su se Leo i Pajper uprkos tome zabavljali.Staresine su prvo bile protiv njihove veze.Kasnije su ipak to odobrili.

                                                              ==Spisak sezona   ==

1.SEZONA-OKTOBAR 1998-MAJ 1999

2.SEZONA-OKTOBAR 1999-MAJ 2000

3.SEZONA-OKTOBAR 2000-MAJ 2001

4.SEZONA-OKTOBAR 2001-MAJ 2002

5.SEZONA-OKTOBAR 2002-MAJ 2003

6.SEZONA-OKTOBAR 2003-MAJ 2004

7.SEZONA-OKTOBAR 2004-MAJ 2005

8.SEZONA-OKTOBAR 2005-MAJ 2006

                                                                     ==Spisak epizoda  ==

  1.sezone       2.sezone     3.sezone     4.sezone     5.sezone     6.sezone       7.sezone
                                                            8.sezone

                                                              == Podaci ==

ZANR:FANTASTIKA\DRAMA\KOMEDIJA

DUZINA:45 MIN. ULOGE:GLAVNE: HOLI MARI KOUMS

ALISA MILANO

ROUZ MAKGAUAN

SANEN DOERTI

SPOREDNE: 

BRAJAN KRAUS

DORIJAN GREGORI

DZULIJAN MAKMAN

DRU FULER

DRZAVA:SAD

PRVO PRIKAZIVANJE:7.OKTOBAR 1998.

POSLEDNJE PRIKAZIVANJE:21.MAJ 2006.

BROJ EPIZODA:178

                                     Pru Halivel

Pru Halivel je najstarije dete u porodici Halivel.Njena moc je telekineza i astralna projekcija.Ona je bila najodgovornija i najozbiljnija sestra.Nije se bojala i prilazila je opasnosti punom hrabroscu.Uopste nije pazila na sebe,samo je gleda la da zastiti sestre.Tako je i poginula.Volela je da fotografise.

                                       Pajper Halivel

Pajper Halivel je srednje dete porodice Halivel.Njena moc je paralisanje i molekularno zapaljenje.Uvek je bila 'nesrecna u ljubavi'sto se i videlo u njenoj ljubavnoj prici sa Leom.Ipak, na kraju se sve lepo zavrsilo.Ona je jako emotivna osoba.Obozavala je Pru,tako da je njoj najteze pala njena smrt.Bila je odlicna u kuvanju,pa i u pravljenju raznih napitaka.

                                           Fibi Halivel

Fibi Halivel je najmladje dete u porodici Halivel.Njene moci su vizije i levitacija,a kasnije je dobila empatiju.Ona je bila najsrecnija u ljubavi.Njen ljubavni zivot je bio najduzi sa Kolom Tarnerom,poludemonom.Ipak,njena prava ljubav je Kup.Ona je veoma pametna osoba.Jednom je cak dobila nagradu za ucenicu godine.Postala je kolumnista.

                                              Pejdz Metjuz

Pejdz Metjuz je polu-sestra Pru,Pajper i Fibi.Data je na usvajanje d staresine ne bi otkrile da je Patrisa(njihova majka)imala aferu sa svojim belosvicem Semom.Pejdzine moci su teleportacija,pomeranje stvari i predosecaji.Kasnije je zadobila moc menjanja oblika.Ona radi kao socijalni radnik.Zelela je da pomaze ljudima nakon smrti svojih roditelja.

Around Wikia's network

Насумична викија