Fandom

Charmed Wiki

Чаробњак снова

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Чари
Сезона 1, епизода 5
Dream Sorcerer - hospital.jpg
Фиби и Пајпер посећују Пру у болници
Подаци о епизоди
Датум изласка 4. новембар 1998.
Написао Констанс М. Бурџ
Режирао Ник Марк
Продукцијски кôд 4398002
Списак епизода
претходна
Састанак с мртваком
следећа
Венчање из пакла

Чаробњак снова је пета епизода прве сезоне серије "Чари".

Резиме

Док Фиби и Пајпер испробавају љубавне чини које су нашле у Књизи Сенке, Пру одлучује да да озбиљној вези са Ендијем шансу, али она привлачи нежељену пажњу човека у колицима који експериментише са "шетање сном

Фиби долази код Пајпер и Пру у ресторан.Конобарица доноси пиће Пру,али га она није наручила већ један господин али она не жели то пиће.Он је у ствари шетач сновима који може другим људима да улази у снове.Он затим пита конобарицу да изађе са њим,али она га одбија и он касније долази у њен сан и убија је.Ујутру Енди и Дерил истражују случај.Пајпер је у ресторану и односи храну инспектору,тада долази Фиби која покушава да је убеди да искористе чин из књиге сенки како би привукле мушкарце.Пру долази са посла,а Фиби случајно улази са књигом сенки не знајући да је Пру ту.Пајпер и Фиби одлазе на таван и изводе чаролију.Оне чују да телефон звони и силазе доле,али Пру се јавила, а звао је ,,шетач сновима да је пита да изађу али она га одбија.Пру је касније у кади и она ту заспе.У њен сан долази шетач сновима који је огребе по леђима,али тада улази Пајпер и Пру се буди.Она касније види да су ране које јој је нанео у сну стварно ту.Ујутру Пру прича са Пајпер о томе и у кухињу улази мушкарац који је био са Фиби,што показује да љубавне чини раде.Пајпер је опет у ресторану где јој судија говори да је дивна и она схвата да су љубавне чини почеле да делују и на њу.Вече је и Фиби и Пајпер се спремају да оду на састанак.Енди и Дерил одлазе до шетача снова да би га испитали.Пајпер је у међувремену на састанку,и тамо примећује мушкарце са цвећем свуда око ње и схвата да чаролија ради и више него што би требало.Пру је уморна од посла заспала за радним столом а у њен сан опет долази ,,шетач сновима,, али пре него сто успе да је гурне, зазвони телефон и то је Енди.Фиби долази кући и затиче кућу пуну цвећа и бомбоњера.Пру их зове и каже им да потраже у књизи сенки нешто о ,,шетачу снова,, али оне не налазе ништа.Пру је у ауту и док Пајпер и Фибиразговарају са њон неко лупа на врата,а то је Фибин дечко.Он крене да баца саксију на њих али га Пајпер замрзне.Пру изморена заспи у ауту и удари у стуб и бива повређена.Касније је она у болници.Он опет долази у њен сан и покушава да је убије.Пајпер и Фиби долазе код Пру и говоре јој да искористи своју моћ телекинезе да га уништи,што она и уради-бацила га је са зграде после чега је он и умро.Ујутру код Пру у болницу долазе Фиби и  Пајпер.Када дође Енди,Пајпер и Фиби одлазе и остављају иг саме.