Fandom

Charmed Wiki

Чини

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Cini su nizovi reči koje, kada je u određenoj promeni da bi uzrok u tkanina od stvarnosti u meri. To je ritual za cilj da proizvede magični efekat. Da bi bila efikasna, ona mora da je izgovara magično biće, Cini koje recituje duh o neće raditi. Čin obavljanja pravopisnih rituala je poznata kao "Kasting Cini". Veštice smisli čini u svojoj knjizi senki, kako za svoju referencu, i da sačuva ih za potomstvo.
800px-Penny vanquishes a fire demon.jpg

Пени уништава ватреног демона

Бацање чини

Bacanje cini je magična sposobnost da bace urok. Bacanje cini je jedna od tri osnovne sile koje sve vestice imaju , kao i trazenje i pravljenje napitaka. Neke cini zahtevaju više od jedne veštica da ih izgovore u cilju povećanja količine magije i samim tim potencijalnu moć na raspolaganju za urok. Na primer, čini da vakuisu prvog Varlock Džeremija Bernsa, su cini "Moć trojstva" .

U sezoni dva su otkrile da čitajući unazad cini, može da preokrene efekte. Na primer, čini da da pobediti Voogimana umesto toga pozvati ga unazad. Cini da se pozove na vešticije moći će ga prizvati ako čita unazad.