Fandom

Charmed Wiki

Džoš

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Josh2.jpg
Džoš je postdiplomac u arhitektonskoj istoriji na Berkliju, radi za profesorku Vitelsi, koja je studirala kuću Halivelovih. Pajper i on se sreću u lokalnoj prodavnici vina svađajući se oko poslednje flaše vine Kalera Džensen '93. Ispostavlja se da je on poslednji gost na večeri koju je Pajper pripremala za Pruinog šefa, Kler Prajs i potencijalnog klijenta "Baklenda" profesorke Vitelsi. Postoji privlačnost između Džoša i Pajper, koju Pajper pokušava da porekne, iako je njena sestra Fibi podstiče, jer se plaši da ponovo bude povređena.  Zahvaljujući Fibi, Pajper pristaje da ode na rock-climbing sastanak sa Džošom, ali kada su trebali da se poljube, ona ga zaleđuje i izmišlja izgovor da brzo mora da ode. Odlučuje da pređe preko svojih strahova i ponovo odlazi na sastanak sa njim, ali posle trećeg sastanka se razmišlja da li bi njihova veza terbala da pređe na sledeći nivo. Džoš joj govori da mu je ponuđen posao na Beverli Hilsu ali ako ona hoće da on ostane u San Francisku, da će ostati. Pajper shvata da nije prebolela svog bivšeg dečka, Lea, i podstiče Džoša da prihvati posao raskidajući s njim.