Fandom

Charmed Wiki

Dodir Smrti

srЋирилицаLatinica

263странице на викију
Add New Page
Коментари0 Share

Демон Винцерес убија Додиром Смрти.gif

Демон Винцерес убија Додиром Смрти

Додир смрти је моћ којом се жртве убијају преко додира, иако физички контакт није увек неопходан да би се моћ активирала. Пољубац смрти је варијација ове моћи.

Обичан додир може изазвати спаљивање коже жртве. Иако се моћ углавном користи за убијање, корисник ове моћи може стати пре него што смрт наступи. Ипак ране које је жртва задобила ће временом изазвати смрт.

Додир смрти је изазван мржњом и може се посматрати као паралелна моћ Лечењу, које се активира помоћу љубави. Руке корисника ове моћи могу светлети, мада то није увек случај.

Појављивање:

Љубав боли

Чаробнице су се 1999 сусреле са црносвитцем Алеком који је имао ову моћ. У овој епизоди он је ову моћ користио како би убио менаџера хотела и претио како ће убити Пајпер са њом. Пру је привремено заменила моћи са Алеком и искористила додир смрти како би га убила. Након што га је убила, Пру је изјавила како никада до сада у свом животу није осетила толику количину мржње, и да никада више не жели то да осети.

Емпатија 

Винцерес, моћни демонски убица, убио је већину својих жртава додиром смрти. Обично је користио ову моћ тако што је хватао своје жртве за врат и спаљивао их изнутра. Лица његових жртава су постајала црвена са великим опекотинама. После неког времена лешеви су се претварали у пепео.

Сви вриштимо за сладоледом

Године 2001, демонско дете по имену Ари је искористио своје моћи да повреди човека који је возио камион за сладолед (који је помоћу музике хватао демонску децу). Човек је знао да ће ране постати фаталне по њега и зато је дозволио Ничему да га прогута, спасавајући тако Пру и њеног оца Виктора. Касније, када је Виктор покушавао да покрене камион, Ари је покушао да га спали без физичког додира, тиме доказујући колико је био моћан за своје године. Међутим, Пру је стигла на време и одбацила Арија далеко од Виктора помоћу своје моћи.

Муза за моје уши

Године 2001, вештац по имена Девлин, је искористио ову моћ, коју је претходно украо од демона, да убије конгресмена, након што је апсорбовао његову музу помоћу свог прстена. Ово је био први пут да се пламен појавио, и тако спалио конгресменову кожу.